woensdag 2 juli 2014

Party nailpolish




Blauw kleurig met te gekke confetti dat heeft deze mooie top coat tweed! De kleur heeft het mooie licht blauw. Zelf pak ik de laatste tijd ook vaak een glitter lakje omdat ik één basis lak toch maar iets saai begin te vinden. Niet altijd hoor, maar er mag van mij best afwisseling zijn! Zou dit lakje een goede vervanging zijn voor de glitters?



Het kwastje is heel fijn net zoals de andere nagellak kwastjes van L'Oréal. Je kan de confetti goed verdelen over je hele nagel. Je kan de lak natuurlijk ook zonder basis kleur eronder lakken. Dit is effect wat je dan zou krijgen zonder lak met een basis kleurtje. Zelf vind ik het echt heel mooi en echt feestelijk.



Hoe leuk is een fel kleurtje onder de confetti lak? De basis lak is het lakje van Rita Ora. Het effect ziet er heel mooi uit, net echte confetti! Bij mij blijft de nagellak zonder blanke lak (top coat) ongeveer vijf dagen zitten. Later gaat langzaam de confetti dip er van af.


Top coat tweed van L'Oréal Paris kost € 5,99 je kan deze mooie lak bijna wel bij elke drogisterij of parfumerie vinden. Ik zeg kopen!



Door: Daniëlle

13 opmerkingen:

  1. deze confetti lak ziet er wel heel erg leuk uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk effect geeft dat, vooral met dat iets fellere kleurtje eronder. Ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een luk effect zeg, lijkt me heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och wat enig net een feestje op je nagels !

    Gr. Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke effectjes! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die tweed top coat heb ik ook!
    Ik vind het zo een leuk effect hebben! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De confetti lak doet me denken aan muisjes die je op je beschuit doet haha. Hele mooie lakjes trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geeft echt een heel leuk effect! Leuk voor feestjes of festivals :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een cool idee die confetti topcoat!
    Hij ziet er ook super mooi uit ;)

    Xx julia

    BeantwoordenVerwijderen