zaterdag 3 oktober 2015

Indian Summer Memories

Hi ladies, Genieten jullie nog een beetje van de Indian summer (nazomer) Ik heb laat vakantie gehad, waardoor ik er erg van heb kunnen genieten! We zijn naar Frankrijk geweest en hadden een heerlijk huisje op een park met (zó fijn) een eigen privé zwembad erbij!

Naast vele duiken in the swimmingpool, hebben we lekker aan het strand gelegen, de omgeving verkend, zijn we de zee in geweest en hebben we langs de winkeltjes en boulevard gelopen. En niet te vergeten: heerlijk gerelaxt! Dat deed ik onder andere door lekker te zonnebaden, te lezen (ik had een fijne stapel tijdschriften gekregen) en te appen met het thuisfront ;) Daarbij werden er natuurlijk veel foto's verstuurd en daarvoor had ik een paar superleuke (gratis) foto apps gedownload die ik graag met jullie wil delen:
Liefs, Kim!

5 opmerkingen:

  1. Altijd leuk als het verblijf waar je op vakantie gaat een eigen zwembad heeft! Photo lab lijkt me me wel een fijne app! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je naar Frankrijk bent geweest, klinkt erg gaaf! En wat leuk dat je deze apps deelt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk dat je nog met vakantie bent geweest, ik heb ook nog wel genoten van het mooie weer maar nu is het helaas toch gedaan vrees ik :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeeh, super dat je nog op vakantie bent geweest :)

    BeantwoordenVerwijderen