woensdag 30 december 2015

Highlights of 2015

Wat voelt het toch raar om te zeggen; 2015 is bijna voorbij. Over twee dagen knallen we alweer het nieuwe jaar in! 2016, wat klinkt dat eigenlijk raar?! Het gaat zo snel allemaal. 2015 was het jaar waarin ik slaagde voor mijn examen, ik werd studente. Een jaar waarin ik ontzettend veel leuke, nieuwe mensen heb ontmoet. Maar ook het jaar waarin ik heel veel dingen heb geleerd. Ik heb mijn highlights van de afgelopen 12 maanden op een rijtje gezet. Kijk je mee naar mijn geluksmomentjes van het afgelopen jaar?


It's a wrap!
Een ding wat ik toch nooit zal vergeten is dat ik in dit jaar mijn diploma in ontvangst heb mogen nemen. Jeetje wat was ik toch zenuwachtig toen de dag van de uitslag was aangebroken! Ik had over het algemeen wel een goed gevoel over de examens maar als de dag dan zo ver is begin je toch te twijfelen... Ik hoopte dat ik niet gebeld werd door de mentor! Na uren in spanning gewacht te hebben werd er niet gebeld. Ik was geslaagd! Natuurlijk kwamen vriendinnen ook nog even langs, te lief!

Blog je suf
Je hebt het al te vaak gelezen op Vanilles; 2015 was ook het jaar waarin ik mijn eerste blog event heb bezocht. Het was te leuk! Gaaf om mede bloggers te meeten.

Lil kleine & Girls love dj's
Voor de lokale omroep reisde ik samen met een vriendin naar een dorpje in de buurt waar een festival plaats vond. Ik zag een paar onbekende namen op een affiche staan die ik mocht interviewen. Ik vind het onwijs leuk om te interviewen dus of iemand bekend is of niet, het doet er niet toe! Uiteindelijk stond Giocatori op het podium waar Lil kleine onderdeel van uitmaakt. Lil Kleine had net samen met Ronnie Flex de zomer hit drank en drugs uitgebracht en het nummer was helemaal hot & happening! Dus heb ik Jorik geïnterviewd over de nieuwe zomerhit. Later kwam ik de mannen van Girls love dj's nog even tegen, natuurlijk moest ik even met ze op de foto! De hele blog post kan je hier terug lezen. 

Holiday
Dit jaar ben ik best veel op vakantie geweest. Ik heb hele mooie plekjes op de wereld mogen bezoeken. Portugal en Italië zijn echt aanraders!

Lieve vrienden 
Ik heb heel veel leuke, nieuwe mensen leren kennen dit jaar! Zowel op school, vakantie en natuurlijk in blogworld! Verder heb ik toffe dingen gedaan met vriendinnen en blijven we dat natuurlijk gewoon doen. 2015 was een top jaar!

Dit was alweer het laatste artikel van dit jaar. In 2016 staan er natuurlijk weer nieuwe posts voor je klaar!

Ik wens jou een super gaaf jaar toe met veel liefde en geluk! <3


9 opmerkingen:

  1. Je hebt super mooie dingen mogen doen en meegemaakt in 2015! Hopelijk wordt 2016 nog beter ;) Fijne feestdagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi 2015 was het voor je zeker dat je je diploma hebt behaald! Ik wens jouw ook een fijne en gezellige jaarwisseling en prachtig 2016!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi overzicht! Ik wens je een fijne jaarwisseling en dat 2016 nog maar mooier mag worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooiste is dat je zo met passie over je doelen schrijft en de dingen die je leuk vind. Hoop dat 2016 je nog meer hiervan brengt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een heerlijke dingen heb je ervaren dit jaar...hopenlijk heb je een fijne jaarwisseling en natuurlijk net zi een fijn 2016 als dit jaar was voor je...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel leuke, nieuwe mensen leren kennen dit jaar . blog event lijkt me ook leuk. Tot volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd met je diploma. Op naar het volgende diploma?
    Ik wens je een bijzonder fijne jaarwisseling en een heel voorspoedig 2016. Dat we hier nog veel fijne bloposts mogen lezen in de toekomst!
    Groetjes, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat klinkt als een mooi jaar! Hoop dat 2016 ook zo goed voor je wordt, met veel reizen enzo ;) X

    BeantwoordenVerwijderen