zaterdag 11 juni 2016

Over GTST, Rudi Feral / interview met Ruud Feltkamp

In het artikel waarin je alles las over de meeting met B-Brave, zag je ook staan dat ik in plaats van een interview met de boys een andere special guest mocht interviewen. Er was namelijk nog een hele leuke Bn'er aanwezig op het festival voor tieners. Dit keer was het geen zanger, maar dj/ acteur Ruud Feltkamp. Of te wel; Rudi Feral!

Toen ik hoorde dat ik de boyband B-Brave toch niet kon interviewen baalde ik wel een beetje. Ik had het interview namelijk heel goed voorbereid. Ik wist bijna alles over de jongens! Maar toen ik erachter kwam dat Ruud ook nog draaide op het festival en ik hem mocht interviewen, begon ik gelijk met vragen bedenken. Ik had er enorm veel zin in!


Eerst trad Rudi Feral op. Hij draaide vooral veel nummers uit de top 40! Leuke, typische nummers voor een festival. Toen de dj net een half uurtje aan het draaien was, kwamen de regendruppels uit de wolken vallen. Best wel jammer, maar dat liet te pret niet drukken! Ook achter de schermen was iedereen aan het mee zingen en dansen.

Na dat het optreden een feit was, mocht ik eindelijk tegenover de leuke acteur staan. Ruud Feltkamp is zo als je vast weet, ook nog bekend in het acteren. Zo speelt hij in de serie Goede Tijden, Slechte tijden en ook in grote films. Hier had ik mijn vragen op in gespeeld. Het interview vloog zo snel voorbij! Ruud nam echt de tijd voor mij en hij is zo aardig! Na het interview waren er ook een paar fans stiekem backstage gekomen en ook daar nam Ruud echt even de tijd voor. Super tof!

Mijn derde interview was een wrap! Zo ontzettend gaaf dat ik als live verslaggever aanwezig mocht zijn op het festival. Naast het leuke interview heb ik ook nog een aantal fans geïnterviewd, maar het interview met Ruud blijft natuurlijk wel de topper van de dag!

                                             
                                                               https://www.facebook.com/pages/Vanilles/640266065996591?ref=ts&fref=ts

4 opmerkingen:

  1. Wat gaaf dat je Ruud Feltkamp mocht interviewen! Heel leuk! Wel jammer inderdaad dat het interview met B-Brave niet doorging.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah leuk dat je dit kon doen :-) Ik ken 'm zelf niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat hij echt de tijd nam :-). Echt gaaf dat je hem mocht interviewen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ruud is zo'n leuke BN'er! Hij is al jaren mijn favoriete personage van GTST, zelfs toen hij er een tijdje uit was, haha!

    BeantwoordenVerwijderen