woensdag 13 juli 2016

Over Cibap & de zomervakantie

Het is alweer te lang geleden dat ik een persoonlijk artikel geplaatst heb op Vanilles. Daarom klets ik je even helemaal bij! Zo staat er een concert gepland in mijn agenda, vertel ik je over mijn zomervakantie en mijn eerste jaar als studente op het Cibap.
Wow, wat vloog dit schooljaar enorm voorbij! Het was een druk jaar waarbij ik zoveel nieuwe dingen heb geleerd. En voordat ik het wist, was het zomervakantie!

Mijn opleiding/ Cibap 
Mijn allereerste schooljaar als student zit erop! Op het Cibap volg je elk jaar een bepaald aantal projecten die je uitvoert voor een opdrachtgever. Zo gebruikte ik de foto die je hierboven ziet, ook voor een van mijn projecten. Doordat het op school steeds drukker werd, kwamen er minder posts online op Vanilles. Excuses daarvoor! Ook heel bijzonder; voor mijn opleiding word ik de laatste tijd best veel geïnterviewd. Zo las je dat ik in de krant stond, zo sta ik binnenkort in de nieuwe brochure van het Cibap. Zo gaaf! 

Concert/ Martin Garrix
Waaah, ik ga eindelijk naar een concert van Martin Garrix! Het concert staat al een hele tijd op mijn bucketlist, nu kan ik het eindelijk afstrepen! Ik moet helaas nog wel tot oktober wachten.

Vakantie
Ook dit jaar bezoek ik het buitenland. Dit jaar ga ik op vakantie naar het mooie Italië! Ik heb er enorm veel zin in. Zon zee en het strand, like it!

Hoe gaat het met jou? Heb jij al vakantie?


4 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te lezen dat je veel geïnterviewd word. En wat gaaf dat je naar een concert van Martin Garrix gaat, ik ben jaloers! Ik heb helaas pas vakantie als ik zelf op vakantie ga, omdat ik fulltime aan het werken ben nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het prachtige Italie, heerlijk! Nee, helaas zit er een vakantie voor mij niet in, maar wens jou alvast heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaauw heerlijk plannen heb je! Geniet van het prachtige Italie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wist helemaal niet wat Cibap was maar het klinkt best wel gaaf! Italië, heerlijk zeg. Heel veel plezier, maar dat komt wel goed :D

    BeantwoordenVerwijderen