zaterdag 20 augustus 2016

NARS Albatross/ Mijn aankoop bij Sephora

Deze zomervakantie zat ik twee dagen lang in de auto, voor een tripje Italië. Twee weken lang konden we genieten van de Italiaanse zon, het eten en de steden natuurlijk! In de laatste week van de twee weken die we verbleven, moest er natuurlijk ook even geshopt worden. In de stad Verona kan je onwijs leuk winkelen. In een volgend artikel neem ik je mee de stad in, maar voor nu laat ik je mijn aankoop zien dat ik scoorde bij Sephora in Verona.


In de stad van Romeo en Julia kan je onwijs leuk winkelen! Je vind er exclusieve merken en items die lastig te verkrijgen zijn in Nederland. Zo staat er een enorm, groot schap vol met Urban Decay en NARS. Waaaah, een walhalla!

De tasjes van Sephora zien er altijd zo chique uit! De vormgeving vind ik trouwens ook erg mooi!
Yes, wat een geluk! Er stond nog één NARS Albatross powder in het schap. Albatross is heel lastig te verkrijgen in ons kikkerlandje. Online zijn de verzendkosten erg hoog, terwijl de highlighter zelf ook niet low- budget is.

De verpakking en de highlighter zelf zijn net pareltjes! Natuurlijk kenmerkt NARS zich met haar opvallende logo op de beautyproducten.

In totaal zit er in de kleine verpakking 4,8 gram. Ik ben verliefd op de swatches, check hoe mooi Albatross shined! Vooral als je de highlighter draagt in de zomer, krijg je een hele mooie glow op je gezicht. Ik ben helemaal enthousiast. Mijn favoriete highlighter op dit moment!

NARS Albatross- €31,50- Sephora

Welke highlighter draag jij op dit moment?


2 opmerkingen:

  1. Ik wist helemaal niet dat in Verona een Sephora zit! Ai, ik ga binnenkort nog naar Italie (in de buurt van Verona) haha dus nu wil ik daar ook heen! Top dat je Albatross hebt weten te scoren, hij is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De highlighter ziet er erg mooi uit, maar ik ben benieuwd hoe die op je huid eruitziet. Groetjes , Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen