woensdag 16 november 2016

Personal/ I did it!

De afgelopen tijd heb ik iets minder artikelen geplaatst dan normaal gesproken. School is hier de oorzaak van. Ik al een tijdje geen persoonlijk artikel online gezet, terwijl jullie toch even bijgekletst moeten worden! Ik heb namelijk ontzettend leuke dingen beleefd. Van Martin Garrix in real life zien, tot een feestje bouwen; je leest het vandaag in dit persoonlijke artikel! Ik dit artikel babbel ik je even helemaal bij! Dus neem je kop thee in de aanslag!


Waar zal ik beginnen? Eind oktober was het dan eindelijk zover; Martin Garrix hield eindelijk zijn eigen show in de RAI. Het was zo onwijs gaaf! Helaas waren mijn zusje en ik zeker niet de enige die helemaal naar Amsterdam waren gekomen. Het was onwijs druk in de zaal. Gelukkig stonden we in het midden waardoor we Martijn nog goed konden zien. Alle bekende nummers kwamen voorbij; voetjes van de vloer!

I did it!
Vorige week sprong ik een gat in de lucht, ik heb mijn autotheorie in the pocket! I'm so happy! Na veel oefen examens geoefend te hebben, ben ik een stapje dichter bij praktijk. Voor je het weet heb ik mijn eigen rijbewijs! (waaah)

Verder ben ik afgelopen week begonnen met een gloednieuw schoolproject, de laatste van het jaar alweer. Binnenkort ga ik namelijk al op stage, time flies!

Hoe gaat het met jou?

4 opmerkingen: