woensdag 1 februari 2017

WINACTIE/ €20,00 shoptegoed Gocustomized

Whoehoe, hoe leuk is het om de maand februari te beginnen met een winactie? 13 januari werd ik 18 jaar oud en wie jarig is trakteert! Ik mag daarom één van mijn lezeressen blij maken met €20,00 shoptegoed van Gocustomized. Je hebt Gocustomized al vaker op Vanilles gezien, bekend van alle leuke telefoon hoesjes.

In samenwerking met de webshop, mag ik iemand blij maken met €20,00 shoptegoed. De winnaar ontvangt een code waarmee hij/zij een telefoon hoesje mee kan uitkiezen. Je kan dus helemaal zelf kiezen voor welk type telefoon je een case neemt. Van Samsung en Apple tot Huawei en er zijn nog meer merken! Zit je vaker achter de ipad? Ook hier kan je de code voor gebruiken!


Je kan er voor kiezen om een telefoon hoesje te ontwerpen, maar je kan er ook voor kiezen om het tegoed te gebruiken voor een bestaand ontwerp uit de Designer Collectie. Op de foto hierboven zie je een case uit de Designer Collectie. 

Wat moet je doen om kans te maken op €20,00 shoptegoed? 
♥ Volg Vanilles op Instagram. @vanilles_
♥ Plaats een reactie onder de winactie foto met daarin waarom jij moet winnen.
♥ Deel de foto op je Instagram account en tag Vanilleszorg ervoor dat je account niet op prive staat, ik kan anders niet zien of de foto gedeeld is.

Hoe maak je meer kans?
♣ Gebruik de hashtag #Vanillesgeeftweg onder de geplaatste foto op je account. (+1).
♣ Reageer op deze blog post. (+1)
(Per account is dit 1 pluspunt).

Deze winactie duurt vanaf woensdag 1 februari tot en met woensdag 22 februari. Op zaterdag 25 februari wordt er een mailtje/ DM gestuurd naar de winnaar.

Check even de rechterbalk (sidebar) voor de social media icoontjes, met één klik ben je op mijn Instagram.



1 opmerking:

  1. Wat een leuke winactie! Ik doe graag mee (heb al de foto van de winactie gedeeld op Instagram). Ben benieuwd :)

    BeantwoordenVerwijderen