maandag 17 juli 2017

WINACTIE/ Win een hangmat

Een hangmat is als je het mij vraagt, een musthave voor in de zomer. Vooral in de zomervakantie ben ik vaak te vinden in onze knalrode hangmat. Zonnebril op, een stapel leuke tijdschriften om te lezen, goede muziek, cocktail erbij en genieten maar! Helaas heeft niet iedereen dit luxe product thuis staan. Hier mag ik verandering in brengen! In samenwerking met de webshop Hangmat Gigant, mag ik een Tropilex hangstoel of hangmat verloten onder mijn volgers. Hoe je mee kan doen? Lees snel verder!

Over Hangmat Gigant
Hangmat Gigant is een webwinkel uit het Overijsselse Dedemsvaart. Er worden hier alleen maar fair trade en/ of ecologische hangmatten en hangstoelen geproduceerd. Hangmat gigant: ''Je moet per slot van rekening achteraf wel lekker in je hangmat kunnen liggen.''

Wat moet je doen?
• Like Vanilles op Facebook
• Deel de winactie op Facebook
• Laat onder deze blogpost een reactie achter met waarom jij moet winnen

De winactie loopt van 17 juli t/m 11 augustus


Doe jij mee met de winactie?

3 opmerkingen:

  1. Genieten van de zomervakantie in een hangmat zou super zijn! Ik zie 't al helemaal voor me, lekker in de zon een boek lezen, muziekje op!😍 Fingers crossed 🙌🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, ik MOET helemaal niet winnen. Maar ik wil graag een hangstoel in de wacht slepen voor een vriendin. Zeker weten dat zij hier heel blij mee zou zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aahh ik hou van hangmatten! Ik vind vooral diegene met van die sliertjes er aan zo leuk, ziet er zo lekker zomers uit! Lekker in het zonnetje van m'n vakantie genieten voordat ik weer aan de slag moet met m'n studie, al denk ik dat ik dat m'n zusjes (of hond) die hangmat dan ook zomaar eens in zouden kunnen pikken dan haha. Ik heb geliket en gedeeld!

    BeantwoordenVerwijderen