zaterdag 2 juli 2016

Volume Colourist & Sculpting/ Highlighter Kit

Lange, zwarte maar vooral volle wimpers zou je moeten krijgen door de nieuwe mascara van Rimmel. Als  bloginsider van Vera Camilla  heb ik al een aantal Instagram posts geplaatst over de nieuwe Rimmel producten. Ik kwam er later achter dat er nog geen enkele review online stond op Vanilles, over een van de splinternieuwe make-up stuffs. Een beetje dom van mij, want die hadden jullie nog te goed! In dit artikel lees je een uitgebreide review over de nieuwe Volume Colourist Mascara en de Rimmel Kate Sculpting & Highlighter Kit.

Laten we beginnen met de verpakkingen van de twee producten! De chique uitstraling is namelijk onmisbaar!
Vooral de mascara vind ik er erg mooi uit zien met het ombre effect. Hopelijk geeft de mascara net zo'n toffe boost als de verpakking. 

 Rimmel over de Volume Colourist Mascara:
 ''Wimpers die de ogen mooier maken – met en zonder mascara – dankzij Rimmel’s innovatieve veelzijdige formule. De unieke combinatie van een crèmige, ultra-zwarte formule en het lash-tint complex met natuurlijke kleurstoffen bieden een 24/7 resultaat. Hoe vaker je het gebruikt, hoe meer natuurlijke kleurstoffen aan je wimpers afgegeven worden, waardoor deze er steeds donkerder uitzien en je ogen laten opvallen!
Na verloop van tijd: het lash-tint complex met natuurlijke kleurstof maakt de kleur van je kale wimpers geleidelijk donkerder zodat ze bij regelmatig gebruik na 2 weken, van de wortel tot het puntje, beter zichtbaar zijn. De niet-permanente tint zal na het laatste gebruik langzamerhand vervagen.''

Rimmel London belooft dat na het gebruiken van deze mascara het effect na twee weken te zien is. Je wimpers zouden er namelijk donkerder uit moeten zien. Nu heb ik zelf al best wel donkere wimpers, waardoor het bij mij na twee weken niet heel duidelijk te zien was. Wel kan ik jullie alles vertellen over de volume boost van de mascara op mijn wimpers. Zelf houd ik er wel van als een mascara mijn wimpers ''het valse wimper effect'' kan geven.

Deze mascara geeft na één laagje een hele subtiele, natuurlijke uitstraling. Na twee lagen vallen mijn wimpers als iets meer op en is er duidelijk verschil te zien. Ook kleuren mijn wimpers heel intents zwart, super mooi!

Rimmel over de Kate Sculpting & Highlighter Kit:
''Krijg die prachtige gezichtscontouren die je altijd al wilde hebben! Rimmel introduceert haar eerste Sculpting & Highlighting Kit ontworpen door Kate Moss – een trio ‘vaste poeders’ met kleuren om je gezicht te highlighten, te shapen en te definiëren. De zijdezachte poeders, die perfect passen bij iedere gezichtsvorm en huidskleur, blenden naadloos met je natuurlijke teint om zo een gezonde, stralende, mooie shape look te creëren.''

Deze kit in samenwerking met Kate, is om vrolijk van te worden! De pigmentatie is onwijs mooi! In alle drie de kleuren zijn er trouwens ook nog eens kleine glittertjes te vinden. Ik gebruik zelf de kit nu al een tijdje in mijn ''daily make-up routine.'' Af en toe wissel ik nog eens af met het Sleek contouring palette.Wel had de highlighter van mij iets meer mogen opvallen. Ik gebruik vaak nog een een extra highlighter.

Ik ben zo exciting over de nieuwe Rimmel make-up producten! De Kate Sculpting & Highlighter Kit is samen met de Volume Colourist Mascara ook erg mooi in een make-up look.

Kate Sculpting & Highlighter Kit kost: €14,95
Volume Colourist Mascara kost: €10,99

                                     

7 opmerkingen:

  1. Vind dat sculpting kitje zo leuk! De verpakking ziet er ook zo leuk uit. Lijkt me ook fijn om mee te werken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb al veel goede gelezen over de mascara en het palletje! Lijken mij hele fijne producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bijzondere mascara! Ik hoop dat iemand met lichte wimpers hem test, zou ideaal zijn als dat werkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een special idee van die mascara! Klinkt zeker niet slecht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben wel benieuwd naar de mascara! Het kitje ziet er trouwens ook leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh die mascara ben ik nu wel nieuwsgierig naar! Ziet er goed uit allemaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen