woensdag 29 juni 2016

Libelle Zomerweek 2016

De Libelle Zomerweek! Wie kent het grote jaarlijkse event niet? Elk jaar wordt door magazine: ''Libelle'' een groot evenement voor meiden/vrouwen georganiseerd. Of te wel; een girlsday! Het event is bedoeld om vrouwen kennis te laten maken met nieuwe merken en om natuurlijk als vrouw in de watten gelegd te worden. Zelf was ik er op zaterdag. In dit artikel laat ik je een overzichtje zien van mijn dag bij de Libelle Zomerweek!

Het event werd in de laatste week van de maand mei georganiseerd, een paar weken terug dus! Doordat ik het zo druk had met school, heb ik helaas dit artikel niet eerder kunnen posten. Toch kan ik het niet laten om dit event met jullie te delen.

Ik wist namelijk zelf niet wat ik ervan kon verwachten. Dus hopelijk krijg jij door mijn overzichtje een beter beeld! Op 28 mei had ik een leuk maar druk dagje. 's Morgens stapte ik vanaf het station de trein in, op naar de Zomerweek! Voor 20.00 moest ik weer thuis zijn, voor een interview met leuke Bn'ers. Je leest op de Facebook pagina van Vanilles wie de Bn'ers zijn.

Toen we waren aangekomen op het evenement begonnen we met een drankje. Het was heerlijk weer, dus ik koos voor een aardbei/munt sapje. Het sapje is een aanrader! Het thema van 2016 was: ''Let's Dance'' dus alles was in die sferen aangekleed. Wat onwijs gaaf dat er zoveel aandacht werd besteed aan de aankleding van het event! Alles was zo leuk ingericht en omgetoverd tot iets dat heel sfeervol is. Aan alles was gedacht!

Er waren niet alleen stands, maar je kon je ook inschrijven voor workshops. Helaas hadden wij niet zoveel tijd. Best wel jammer er waren namelijk een aantal hele leuke workshops! Zo waren er bijvoorbeeld creatieve workshops en kook & bak workshops.

Er waren heel veel verschillende stands. Van interieur en kleding tot stands waarbij je hapjes en drankjes kon proeven. Ik spotte gelijk een stand met allerlei leuke Scandinavische hebbe dingetjes. Verder was er bijvoorbeeld ook een photobooth. Natuurlijk moesten er een aantal leuke foto's gemaakt worden!
Doordat de Libelle Zomerweek elk jaar aan de rand van het strand wordt gehouden, is er ook de kans om bijvoorbeeld op het strand te lunchen. Zelf hebben wij dit ook gedaan, het leek net een vakantie momentje!

Ik heb een onwijs leuk dagje gehad. Hopelijk heb je door mijn overzichtje een beter beeld gekregen over de Libelle Zomerweek. Oh en niet te vergeten, er zijn ook artiesten die optreden op de Zomerweek. Aanrader!

                                                 
                                                               

6 opmerkingen:

  1. De zomerweek lijkt me ook echt leuk om te bezoeken. Wel met mooi weer, ik zag bij RTL ofzo een reportage in de regen. Met zon ziet het er een stuk gezelliger uit :-). En lunchen aan het strand heerlijK!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er nog nooit geweest maar het ziet er zo leuk uit! Heb ik al die jaren iets gemist?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk maar helaas kon ik niet. Ziet er gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er allemaal heel leuk en vrolijk uit. Ik kende het wel maar ben er nog nooit heen geweest, volgend jaar de eerste keer denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat ziet dat er leuk uit! Mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die zomerweek lijkt mij gezellig. Helaas een beetje te ver voor mij. ziet er wel heel leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen