zaterdag 3 september 2016

Mijn wensenlijstje

De zomer temperaturen knalden afgelopen week eindelijk Nederland in! Toen ik op vakantie was in Italië, heb ik een aantal hele leuke musthaves gezien. Van te voren stonden er al een paar items op mijn wensenlijstje, maar doordat ik in het land van de pizza's en pasta's nog een aantal leuke dingen tegen kwam; heb ik nog een paar extra producten op het lijstje gezet. Kijk je mee naar mijn wishlist?

1. Kylie Jenner is misschien wel het beauty icoon van 2016. De lipkleurtjes die Kylie draagt vind ik zelf altijd erg mooi! Dankzij Kylie zijn de kleuren Brave en Faux de oogappeltjes van Mac geworden, waarom zou Kylie dan niet haar eigen make-up lijn uitbrengen? Ik ben ontzettend nieuwsgierig naar de lipkit van de beautygoeroe van dit moment!

2. Op het gebied van highlighters is er op dit moment een beautyproduct dat heel erg populair is. De Mary Lou highlighter van The Balm is ondanks dat het alleen online verkrijgbaar is, altijd uitverkocht. Mijn zusje heeft het toch weten te bemachtigen. Geloof me; de swatches zijn prachtig!

3. Deze vakantie ben ik in het Swarovski museum geweest in Oostenrijk. Naast het museum was er ook een hele grote Swarovski winkel, super gaaf! De mensen die Vanilles al wat langer volgen, weten dat dit mijn favoriete sieraden merk is. In de shop kon ik mijn ogen niet van deze mooie armband af houden. Check de steentjes en de kleur. Love it!

4. Afgelopen weken heb ik veel jurkjes gedragen. Een jurkje in de zomer staat niet alleen heel erg leuk, maar is ook heel handig. Toen ik deze jurk van Loavies tegen kwam heb ik het gelijk op mijn wishlist gezet.

5. Zoals sommige meiden een tassenverslaving hebben, heb ik een zwak voor bikini's. Het model en de kleurtjes van deze bikini vind ik helemaal zomers!

6. Toen ik in de maand mei op de Libelle zomerweek was, kreeg ik een sample van de geur Fresh by Moschino. Sinds ik het monster heb, draag ik het iedere dag. Helaas is het geurtje bijna op; het wordt tijd voor een nieuwe!


Welke items staan er op jouw wishlist?

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke items!! Die kylie lipkit staat ook zeker op mijn wishlist, ik vind de kleur posie k geweldig.

    Groetjes! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de highlighter ook in mijn bezit, maar ik heb gehoord dat er ook een hele mooie dupe van is van w7!! Dat luchtje vind ik ook erg lekker, maar de verpakking?! Niet mijn smaak.

    Xxxxxx Luna

    BeantwoordenVerwijderen