zaterdag 11 maart 2017

Personal/ Geheimzinnig project

Zoals je misschien al hebt gezien, is het de afgelopen periode iets rustiger op Vanilles geweest. Er is namelijk al een tijdje geen blogpost online gekomen. Online was het misschien iets rustiger, maar offline heb ik absoluut niet stil gezeten. In dit artikel klets ik je helemaal bij. Van mijn eerste stage ervaring tot geheimzinnig project.



Stage/ geheimzinnig project
Waar zal ik beginnen? Vanaf de maand februari dit jaar, loop ik stage bij een reclamebureau in het Overijsselse Twente. Ik heb het hier onwijs naar mijn zin! Er opent over twee maanden een kringloop/vintage winkel genaamd: ''Het Goeie Gevoel''. Als mediaredacteur maak ik het promotiemateriaal en denk ik ook mee over de inrichting en styling van de winkel.


Festival
Afgelopen maand heb ik mijn festival kaartje voor Dance 4 Liberation gekocht! Vorig jaar ben ik voor het eerst geweest, ik ben super blij dat ik mijn kaartje voor dit jaar ook weer heb gescoord! Wil je uit op bevrijdingsdag? Dan is D4L zeker een tip!

Winactie
In het begin van de maand februari heb ik een winactie gehouden, super leuk om alle enthousiaste reacties te lezen! Uiteindelijk kan er maar een winnaar zijn. Nienke, of te wel pics_by_n mag daarom van het shoptegoed een super tof telefoonhoesje uitzoeken.

Social media
Ook op Instagram en Facebook ben ik de laatste tijd niet heel actief meer geweest. Het combineren van stage, social media en bloggen vind ik namelijk best wel lastig. Ik maak namelijk lange dagen op stage, waardoor ik weinig tijd over houd voor het schrijven van artikelen. Stiekem ben ik opzoek naar een draai, zodat ik gewoon allebei kan doen! De komende tijd kan je daarom af en toe een nieuw artikel op Vanilles vinden. Als je een tip voor mij hebt, hoor ik het graag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten