zaterdag 24 juni 2017

Beach please/ Tip: Strand Jurkje

De zomer hangt in mijn bol! We kunnen weer langer buiten zitten, gezellig bbq'en onder het genot van een bubbel, of uren kletsen met vrienden in de brandende zon. Nu de zomer is aangebroken, kunnen we onze lentekleding verruilen voor zomerkleding. Zo heb ik zelf de (zomer) jurken herontdekt! Deze draag ik overdag, na het zwemmen of heel simpel; met een avondje uit. Als het weer 's avonds is afgekoeld, draag ik meestal verschillende leren of spijkerjasjes over het jurkje heen. Genoeg redenen om een zomersjurkje aan te schaffen dus!


Aangezien het alweer veelte lang geleden is dat er een outfit post online is gekomen, ging ik samen met mijn vader opzoek naar een mooie locatie. Allemaal om mijn favoriete jurkje op camera vast te leggen! We hadden al snel een mooie plek gevonden bij het bos.

Outfit info: Jurkje: Vila Clothes- Horloge: Daniël Wellington- Sandalen: Rieker

De outfit die ik deze keer draag is vrij basic. Doordat het vandaag zo heet is heb ik bewust gekozen voor een simpele look. Voor een dagje school zou ik mijn sandalen inwisselen voor een paar witte All Stars. Dit staat netter en is net iets meer comfortabel. 

Ben je nog opzoek naar een jurkje voorin de zomer? Dan is deze jurk van Vila Clothes een tip! De jurk heeft een fijne, kwalitatieve stof en zit heerlijk! Verder kan je met verstelbare touwtjes de taille aanpassen. Figuur in een dresses vind ik zelf namelijk erg belangrijk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten