woensdag 7 juni 2017

Fruitemotions/ Scrub Battle

Verschillende soorten srub, bodybutters met goddelijke geuren combinaties, schuimende showergels, verfrissende zeepjes; Greenland Bodycare heeft het allemaal in haar assortiment! Als die hard Greenland fan, heb ik een aantal verschillende geur edities in mijn stash staan. Maar meestal als ik een beautydagje heb en mezelf in de watten leg, kan ik maar niet kiezen uit talloze geurencombinaties.


Een luxe dilemma natuurlijk! Greenland staat bekend om haar aparte fragrances. Zelf ben ik dol op scrub, het geeft je huid een enorme boost! Het lijkt mij daarom erg leuk om een battle te doen tussen twee scrubs.


Dragon fruit-white tea: Is een geur waar ik heel blij van word! Het is fris, fruitig maar ook erg bloemig. Voordat ik verschillende producten met deze smells ontving, had ik eigenlijk nog nooit van drakenfruit gehoord. Je kan deze fruitsoort namelijk ook gebruiken in gerechten. Dit moet een vitamineboost geven. Zelf zou ik dit best willen proberen, maar voorlopig houd ik het alleen bij deze scrub combi!

            Fruit Emotions scrub salt dragon fruit-white tea, 400 gram kost €17,50 per stuk 


Lime-Vanillia: Heeft weer een totaal andere geur! Deze editie is puur, zacht en een tikje zuur. De limoen geur komt duidelijk naar voren. Zelf ben ik dol op limoen smaakjes, toch is de geur wel even wennen! Persoonlijk zou ik deze editie gebruiken op een hete, zonnige zomerdag na een dagje zwemmen. 

Fruit Emotions scrub salt lime-vanillia, 400 gram kost €17,50 per stuk 

De zilveren scrub pot is tot het randje gevuld met kleine korreltjes zout. Ik heb al een keer een review geschreven over de substantie van srub salt. Ben je nieuwsgierig naar mijn mening? Lees hier de review.


De duidelijke winnaar van deze battle is dragon fruit-white tea! Ik houd zelf van een frisse, niet al te sterke geur. Het zusje van deze geur, lime-vanillia is ik ook een aanrader maar deze drakenfruit editie is voor mij de topper!

3 opmerkingen:

  1. Klinkt goed. Ik hou van salt scrub, alleen Greenland is niet dierproefvrij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit klinkt onwijs goed. En wat zijn ze fotogeniek! Mij lijkt Lime-vanilla geweldig, dat is echt mijn favo combinatie <3

    BeantwoordenVerwijderen