donderdag 28 november 2013

My Favo Earrings


Vandaag laat ik jullie mijn favoriete oorbellen zien , ik heb niet zoveel oorbellen . En ik ben erg gevoelig voor oorbellen die niet van zilver zijn , dan kan ik ze maar 1 dag in doen . Maar dit zijn mijn favorieten !


Als eerste de witte uiltjes op de foto . Ik ben dol op uiltjes ! Ik heb een uilen ketting , en de grote witte uilen op de achtergrond. Jammer genoeg zijn ze niet van zilver , dus kan ik ze maar een dag in . Echt jammer ! Deze heb ik bij de Skooter gekocht , waar ze meestal leuke sieraden hebben .


Deze heb ik het vaakst in , ze zijn van zilver dus kan ik ze elke dag in ! Het zijn vierkante diamantjes , ze zijn niet heel erg groot . Dus niet zo opvallend . Deze heb ik bij de juwelier gekocht , en ben er heel blij mee !


Dan de laatste , deze heb ik zelf gemaakt . Met 2 pareltjes , 2 diamandjes en een klein zilver balletje. Dit is ook geen zilver , maar deze kan ik echt heel kort in . Het zijn gewoon ijzeren draadjes , met een paar kraaltjes . Alles heb ik besteld bij edelsteenkralen.nl , dus als je ze ook wilt maken kun je daar alles bestellen !

Ik heb dus maar drie paar oorbellen die ik echt mooi vind . Moet ik van de laatste paar oorbellen een DIY online zetten ? Zet het in je reactie !

Door Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten