zaterdag 30 november 2013

Because we are worth it





Mijn zusje kocht een poos geleden deze super fijne mascara. Ik mocht hem wel eens lenen maar besloot om hem zelf te kopen. De mascara heeft een super fijn borsteltje. Eerst dacht ik dat je van een groter borsteltje meer volume in je wimpers krijgt. Maar ik ben er uit dat ik deze mascara erg handig vind! Het geeft je wimpers niet het to much effect maar geeft je wimpers wel een vol gevoel. Deze mascara blijft heel erg lang zitten. Dat vind ik zelf wel belangrijk. Ik raad je deze mascara echt aan!
I know, het was een iets duurder prijsje. Het kost namelijk €17,00 en is wel van een top merk: L'Oréal Paris .

Yep, Sinterklaas en zijn beroemde pieten zijn weer to country! 
Ik krijg veel vragen van vriendinnen wat leuke schoen cadeautjes zijn. Dus leuke producten voor een low budget prijs. Zelf loop ik met deze vraag ook vaak vast. Maar wonder boven wonder wist ik een paar leuke producten. Take a look naar de fashion collage van vandaag.
Ik hoop dat je er iets aan hebt!


Door: Daniëlle


Geen opmerkingen:

Een reactie posten