maandag 2 december 2013

shiny silver




Met vriendinnen heb ik afgelopen zaterdag lootjes getrokken. Het was enorm gezellig! Iedereen is heel erg creatief en had een originele surprise gemaakt. Maar een surprise zonder cadeautjes kan natuurlijk niet! Deze zilveren nagellak heb ik voor een vriendin gekocht die ik had getrokken.      Deze nagellak dekt helemaal en heeft een unieke kleur. Zelf houd ik meer van knal kleuren maar deze zilveren kleur past natuurlijk all the way bij de herfst. Want bij deze herfst horen mooie zwoele donkere kleuren. Wat is jour favoriete nagellak kleur voor de herfst? Of course heb ik ook hele leuke cadeaus gekregen. Ik ga ze zeker fotograferen en er over schrijven. De surprise die ik heb gekregen past erg bij me. Ik ben er erg blij mee!
Danku Sinterklaasje!



Kans gemist
Ik keek voor me en zag een jongen met bruin haar en bruine ogen staan. 
Unbelievable! Ik zag Ralf Mackenbach. Helaas kon ik er niet meer mee op de foto. Een kans die ik heb gemist. Maar met welke bekende boy zou jij wel mee op de foto willen? Ik zou het wel weten! Ik zou met Daan Zwierink op de foto willen.


Yeah! ik heb een super leuk jasje gekocht! Hij lijkt heel erg op het jasje die in de fashion collage zit. Hij is zo leuk en hij zit zo lekker! Ik combineer hem met een bordeau rood shirtje eronder. Ook was ik nog even bij de Da hier heb ik voor de eerste keer het warme geurtje van Katy Perry geroken. Wat ruikt Killer Queen lekker zeg! Die ga ik vragen voor mijn verjaardag. Helaas duurt dat nog wel eventjes.. Check de fashion collage voor de leukste items!


 Door: Daniëlle

1 opmerking:

  1. Hoi Daniëlle,

    Mooie foto!! en wat jammer dat je kans is mis gelopen
    Mooie nagellak voor je vriendin.

    Groetjes R

    BeantwoordenVerwijderen