zaterdag 14 december 2013

Coca Cola kiss





Ooit een lipgloss geprobeerd met een smaakje?
Er bestaat nu een Coca Cola lipgloss. Het ruikt net zoals een cola snoepje.
Zelf zou ik het niet snel kopen maar het is natuurlijk wel een leuke must have. Deze lipgloss raad ik je niet aan voor je eerste zoen. Hij is super zoet en een beetje plakkerig op je lippen. Maar misschien wel leuk voor een feestje met thema. Volgens mij zijn er ook nog andere smaakjes te koop.     Ik weet helaas niet waar de lipgloss met smaakjes te koop zijn.



Wauwie! Wat is dat jasje leuk! Je kan hem overal mee combineren.           De glitters op het jasje geven je de 'Finishing touch' Ook bij deze fashion collage moest ik Killer Queen er wel in zetten. Het is mijn favo geurtje geworden. Zie je de trendy ketting? Kruisjes zijn helemaal in.



 Like Vanilles nu op Facebook & volg ons op Twitter en blijf op de hoogte!
 Vanilles on Facebook & Vanilles on Twitter

Door: Daniëlle


1 opmerking: