vrijdag 27 december 2013

Maybelline New York Color Show


Gister heb ik jullie de gold topper van Essence laten zien, en vandaag is de glitter blauw lak van Maybelline aan de beurt ! Deze heb ik ook gekocht bij de Trekpleister tijdens de 1+1 actie. Klik voor de shoplog hier.


Deze heb ik ook bij de trekpleister gekocht zeker niet mijn laatste ! Ze hebben nu nieuwe nagellakjes met een mooi potje. Een ronde glanzende dop en een mooi rond potje. Het is ook nog eens een limited edition dus dan moest ik hem zeker hebben ! Het is de kleur 222 beaming blue, een naam die er goed bij past !



Hier heb ik ze geswatcht, en wat een mooie kleur ! Hij is blauw/groen met blauwe glitters, i love it ! Het heeft ook sand sparkle effect waardoor hij glinstert en ruw is. Ik ben dol op zulke nagellak ! Ze hebben ook nog 3 andere glitter nagellakken in hun collectie, dus ik zou zeggen ga ze nog snel kopen voordat ze niet meer te koop zijn !

Dit was mijn Maybelline nagellakje, hij is mooi voor kerst maar ook voor oud en nieuw. Dus ik zeg kopen ! 

Heb jij nog een leuk glitter lakje van Maybelline ?

Door Lisa





Geen opmerkingen:

Een reactie posten