zaterdag 21 december 2013

Christmas everyday!




Why couldn't it be christmas everyday! De kersthits knallen weer door je speakers! Dit jaar voel ik wel heel erg de kerstsfeer. De kaarsjes branden, kerstballen glinsteren in de kerstboom, bloemstukjes op tafel en natuurlijk veel gezelligheid! Wat ik dit jaar ook zo leuk vind, zijn de kerstmarkjes.
Of gezellig met vriendinnen de kerstboom optuigen en dan meebrullen met de leukste kerst hits. Nog een paar daagjes en het is kerst! Zal het een witte kerst worden? Het ziet er wel heel erg betoverend uit. Wie weet!           Wat ik me zelf afvroeg is welk hoofdgerecht ik lekker vind voor de kerst.
Zelf zit ik dan gelijk te denken aan een knapperige aardappel gratin en een stukje tournedo met uitjes en champions. Het klinkt eigenlijk best wel verwend maar het is zo lekker!




Met kerst mag je opvallen en schitteren. Heb je geen idee welke make-up je moet op doen? Don't worry! In de fashion collage van vandaag vind je de leukste oogschaduw combinaties en heb je genoeg inspiratie om jezelf om te toveren als de Christmas Princess. Je hebt kunnen stemmen op je favo artikel. Bedankt hiervoor! De meeste stemmen kwamen uit op een tag over ons. Daarom staat er 23 december een tag over ons online! Vanilles wenst jou alvast een hele betoverende kerst met veel glitter!



 Door: Daniëlle

1 opmerking:

  1. Hoi Daniëlle,
    Ik heb weer met veel plezier naar je site gekeken. Toppie wat je weer hebt gemaakt.
    Groetjes een trouwe fan R

    BeantwoordenVerwijderen