zaterdag 28 december 2013

Shine bright



Kerst is alweer voorbij. Maar dat betekent niet dat je huis of je kamer er niet sfeervol uit kan zien. Zo heb ik vorig jaar deze super hotte kaarsen houdertjes gekregen van mijn moeder. Ik steek de kaarsjes die in de houder zitten, regelmatig aan op mijn kamer. Om een warme sfeer te creëren. Volgens mij kan je ze kopen bij een Intratuin. Het zijn echte hele leuke kaarsenhouders. Het is ook leuk om geurkaarsen in de houdertjes te doen. Zo ruikt het lekker fris in je kamer. Maandag ben ik weer thuis gekomen van een leuk weekendje weg. Natuurlijk heb ik weer geshopt.
Er komen weer leuke artikels online met spetterende producten!
Houd Vanilles goed in de gaten.


Ik ben weer druk aan het combineren geweest voor een leuke outfit.        Dit is de fashion collage collage voor vandaag. Is dit jouw stijl? Haal je inspiratie uit de fashion collage en stel je eigen outfit samen. Coole muts he? Hij is wel erg grappig haha. Nep wimpers proberen lijkt me eigenlijk best moeilijk maar toch leuk. Ik denk dat ik het voorlopig maar gewoon bij mascara houd.. Vorig weekend mocht ik een leuke handtas uitzoeken voor mijn verjaardag. En ik heb een super leuke hippe tas gevonden! Na mijn verjaardag komen waarschijnlijk foto's van mijn tas op Vanilles.




Pssssst like je ons al op Facebook? ---> Vanilles on Facebook
Volg je ons al Twitter? ---> Vanilles on Twitter
Door ons op de hoogte te houden op sociale media krijg je voorproefjes op de leukste artikels.
En krijg je de nieuwste updates te zien!

Door: Daniëlle


Geen opmerkingen:

Een reactie posten