vrijdag 20 december 2013

Catrice Oogschaduw Palette ♥


Hee , zoals je misschien wel hebt gezien zijn dit de oogschaduw palette van dinsdag. Ik heb ze inmiddels uitgeprobeerd en laat ik ze apart aan jullie zien.


Als eerste de Catrice limited edition Feathers & Pearls. Ik vind hem echt zoo mooi ! Je kunt een typische smokey eye maken met zwart en wit, maar je kunt er ook wat grijs en goud bij doen. Voor een leuke kerst smokey eye look.


Dit zijn de swatches, ze zijn erg kruimelig. Maar werkt redelijk. De kleur verschillen zijn erg groot, dus niet met je kwastje in de zwart en daarna in de goud. Dat is zonde !


Dan heb je de Catrice Absolute Nude oogschaduw palet. Volgens mij heeft Daniëlle deze ook. Hiermee kun je ook een smokey eye look mee maken, maar dan rustiger. Met bruin en beige tinten, een mooie combinatie! 


Dit zijn de swatches, de donker bruine tinten vind ik erg mooi. Ze passen ook zo goed bij elkaar ! Ook voor deze geld dat ze kruimelig zijn en redelijk in gebruik. De beige tinten vallen me tegen. Ze zijn erg licht en schijnt door, maar dat zijn twee kleuren van de 6. Dus dat valt nog mee.

Ondanks ze kruimelig zijn, ben ik er erg blij mee. De doosjes waar ze in zitten vind ik erg mooi, ze hebben er wel werk van gemaakt ! De volgende keer iets minder kruimelig, en dan zijn de palette helemaal perfect ! Je kunt tot morgen stemmen op de enquête, dus als je dat nog niet gedaan hebt kun je het tot morgen nog doen.

Door Lisa 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten