zaterdag 4 juli 2015

Greenland event/ zomerrooster

Omg, mijn allereerste event voor Vanilles is een feit! Wat was het een onwijs leuke en ook veelzijdige dag om nooit te vergeten. Van verdwalen tot mede blogsters ontmoeten tot gave Greenland producten mogen testen en mijn mening geven. Ik ben helemaal flabbergasted van deze geweldige leuke dag!

Afgelopen donderdag pakten mijn zusje Melanie en ik de trein voor een dagje event + shoppen in Almere. Ik was namelijk uitgenodigd voor de panelsessie van Greenland, dit houd in dat je je eigen mening geeft over de producten, zowel over de verpakking als voor het product zelf. Iedereen gaf een eigen mening wat het extra interessant maakte. Naast het kletsen over de producten en onze mening was er ook plek om top secret sneak peaks te zien en te testen, of course deel ik die met jullie!

Samen met blogsters Ramona, Yvonne en Annerens en niet te vergeten freelance journaliste Iris en Karen die heel veel weet over natuurlijke producten, mochten wij aanschuiven bij de sessie. Iedereen was zo aardig en zo gastvrij, ontzettend leuk!

De tafel stond vol met allemaal heerlijke hapjes en drankjes tot verwen producten van Greenland. Allerlei collecties stonden op tafel waar ik (als blogster) mijn mening over mocht geven. Alles ruikt zo lekker en verfrissend dus ik wist niet wat ik het eerst kon pakken.

Greenland heeft al heel veel producten uitgebracht en alle producten zijn zo verschillend! Wat ik zo leuk vind aan het merk? De verschillende combinaties van geuren! Maar ook de basic lipbalms met één geur trekken mij heel erg. Ik heb heel veel extra info gekregen over het bedrijf, wat leerzaam was dat!

Rechts op de foto zie je een sneak peak van een hele nieuwe scrublijn en geloof me, deze srubs zijn goddelijk! Er worden veel nieuwe soorten uitgebracht en de kleurtjes, substantie en natuurlijk de geur zijn zo lekker! Als de scrubs zijn uitgebracht, gooi ik het gelijk in mijn online winkelmandje.

De fruit emotions lijn wordt nog meer uitgebreid, zo leuk! De body mist is één van mijn favo nieuwkomers en raad eens? Binnenkort lees je daar een hele leuke review over. Aan het einde van de dag kregen mijn zusje en ik een hele volle, goodiebag mee naar huis, wow wat zitten daar leuke items in! Ik heb nog niet alle producten gebruikt uit verschillende lijnen van Greenland maar nu heb ik zeker de kans. Ook ben ik heel erg nieuwsgierig naar de bodybutter, de geur is al heerlijk dus dat beloofd veel goeds!

Greenland, ik wil jullie ontzettend bedanken voor de gave dag. Het was een dag om nooit meer te vergeten!

Zomerrooster
Nog even een kleine update over het rooster, vanaf 6 juli zal het rooster voor in de zomervakantie een klein beetje veranderen. Ik plaats dan op maandag en zaterdag een artikel op Vanilles. De woensdag vervalt tot en met 27 juli, dus in week 31 vind je gewoon weer drie artikelen in de week, zoals jullie van mij gewend zijn!

9 opmerkingen:

  1. Wat gaaf je eerste event! Leuk! Geniet van de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat moet een zeer leuke ervaring zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat klinkt dat allemaal leuk zeg, leuk dat je er bij mocht zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je ergeen mocht. Ben zo benieuwd naar de lipbalsem van hun.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super leuk zeg je eerste event! Klinkt erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh, wat leuk dat je naar dit event mocht gaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was inderdaad superleuk en ik vond het geweldig om erbij te zijn. Ook heel leuk om jullie allemaal te ontmoeten; ik blijf je blog zeker volgen!
    Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat leuk, wat zullen jullie ervan genoten hebben met elkaar....greenland heeft zulke fijn geurende producten

    BeantwoordenVerwijderen