zaterdag 18 juli 2015

Verkoelende bodymist

Afgelopen week lag er weer een leuk pakketje voor de deur en dit keer was het van Greenland.
Ik ben altijd heel erg enthousiast over GL, alles in het assortiment is puur natuur met een goede kwaliteit. En dit keer zat er een bodymist verscholen in het doosje. Ideaal natuurlijk, de temperaturen lopen de laatste dagen hoog op en ik kan wel wat verkoeling gebruiken!

De fruit emoticons lijn is één van mijn favoriete lijnen aller tijden. De geuren zijn altijd verfrissend en niet te veel aanwezig. Zeker in een body mist zoek ik vaak verkoeling met een zachte, fruitige geur. Het flesje heeft trouwens een spray applicator, een paar keer sprayen en je bent weer helemaal fris en fruitig. De substantie is niet heel spannend, gewoon hetzelfde als bijna elke body mist heeft.

De geur van de body splash is lastig te omschrijven, het is een combinatie van aardbei en anijs. Ik had nog nooit van deze samenstelling gehoord maar het ruikt zo fris en zoet tegelijkertijd. Strawberry kan ik duidelijk herkennen in de geur, anise is aanwezig maar meer op de achtergrond.

Ik ben heel erg enthousiast over de splash, de geur is heerlijk en blijft ook lang zitten. Er zijn ook nog twee andere geurtjes verkrijgbaar, stiekem ben ik daar ook erg benieuwd naar. Deze Greenland editie neem ik zeker mee op vakantie. Super handig natuurlijk, zo ruik je lekker na het douchen en voorin de middag als je even verkoeling nodig bent.

5 opmerkingen:

  1. Dit klinkt echt heel erg goed! Ben benieuwd naar de geur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik hem ook en vind de geur super lekker! Vooral na het sporten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie duidelijke review! Greenland is duidelijk top. xxx Pearl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb dit product ook in mijn stash , ik ben er dol op! En die geur ook ,mmmmm

    Xo' Kaylee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt ideaal bij dit warme weer! Ik heb nog nooit een product van dit merk gebruikt, maar ik heb er wel al veel goede dingen over gehoord! De geur lijkt me echt zalig hoe jij hem zo omschrijft!

    BeantwoordenVerwijderen