woensdag 11 november 2015

Maybelline The Colossal Volum' Express

Mijn favoriete mascara moet een volume boost geven aan mijn wimpers. Een dramatisch effect is een must!   Al een paar jaar gebruik ik mascara's van Maybelline, maar ik moet toegeven dat er ook een paar edities waren waar ik niet zo enthousiast over was. Nieuwsgierig naar mijn oordeel over de waterproof editie? Let's read!


De verpakking van de mascara is lekker knallend en op opvallend. Gaaf ook met de blauwe metallic letters!   Er zijn verschillende edities van The Colossal Volum, dit is de derde editie die ik test.

Het borsteltje van deze Volum' Express mascara is vrij dik, meestal kies ik voor een kleiner, smaller borsteltje. Alle haartjes zijn even groot, waardoor je zowel op de onderste al bovenste wimpers hetzelfde effect creëert. 

Je ziet duidelijk het resultaat op de foto's! Deze mascara's geeft je wimpers volume, maar die geweldige volume boost zie ik helaas nergens terug. Het is een prima mascara hoor, maar een mega effect op je wimpers is nergens te vinden. 

Wat wel een heel groot pluspuntje is aan deze editie, is dat het een waterproof mascara is! Natuurlijk heb ik het uitgetest in het zwembad in het mooie Portugal. Ik heb gemerkt dat het niet uitloopt en dat het een prima mascara is voor zowel als je gaat zwemmen, als dat het regent. In een andere editie van Maybelline korrelde de mascara helemaal als ik had gezwommem, een no go! 

Ik vind dit een prima mascara! Maar zoek je een mascara die een mega effect geeft? Dan zou ik deze laten liggen. Als je voor een naturelle look gaat of een goede waterproof editie zoekt zou ik het zeker aanraden.

De mascara is verkrijgbaar bij de drogist, maar ook online op Stylefruits. 

Welke mascara gebruik jij op dit moment?

8 opmerkingen:

  1. Deze mascara gebruikte ik roeger altijd, inderdaad geeft hij maar een subtiel effect...
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's. Stylefruits is echt een leuke site!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat fijn dat hij niet helemaal in bonkjes veranderd op je wimpers...nadat je er mee bent wezen zwemmen, de mascara heeft zeker een mooie naturelle uitstraling op je wimpers, zo te zien....dat vind ik wel mooi om te zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze mascara geeft je een heel mooi effect maar bij mij doet deze echt niks haha
    ik ben meer van de plastic borsteltjes van L' oreal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een fijne review en je foto's zijn erg mooi!
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor mij heeft het niet zo mega te zijn, deze mascara lijkt me dus erg fijn! Handig dat hij ook waterproof is, altijd mooi meegenomen met dit triestige weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het geeft een mooi effect. Zelf gebruik ik 1 van Essence en 2 van miss sporty. Alles voor de perfecte lange wimpers :)

    BeantwoordenVerwijderen