woensdag 2 maart 2016

3x hardloop outfits

Al een hele tijd wil ik weer beginnen met hardlopen! Als je het sportief doorzet krijg je er niet alleen een goede conditie van, maar het geeft je ook een energie boost. Het is alweer te lang geleden dat ik de hardloop schoenen heb aangetrokken. De laatste keer liep ik hard met een vriendin, eigenlijk hadden we meer de slappe lach en hadden we het iets te gezellig... Maar toch was het hardlopen zo leuk! Wat mij nu tegen houd? Een sportieve, leuke outfit! Vandaag doe ik samen met jou inspiratie op.




Laten we beginnen met goede hardloopschoenen. Dit is namelijk de kers op de taart! Als je geen goede schoenen hebt, is het ook heel lastig om in een goed tempo hard te lopen. Als je echt zeker weet dat je regelmatig je hardloopschoenen gaat pakken voor een blokje om, is het misschien handig om te investeren in goede, stevige schoenen. Nike en Adidas staan er om bekend voor hun goede kwaliteit.

De outfits
1: Deze outfit zou ik persoonlijk pas aanschaffen als je helemaal 100% weet dat je vaker gaat hardlopen. Het is heel erg zonde als je deze duurdere outfit in je kast laat hangen. De twee high- budget items heb ik gecombineerd met het low- budget t-shirt van H&M. Het is een sportieve outfit met een beetje kleur. Het paar Nike Huarache staat centraal in het plaatje. Veel meiden dragen deze schoenen ook everyday. Maar waarom zou het niet leuk te combineren zijn als je gaat hardlopen?

2: Look nummer twee heb ik gecombineerd met allerlei items uit verschillende winkels. Als het net zoals nu iets frisser buiten is, vind ik het fijn om toch een vest aan te hebben als ik sport. En laat H&M nu net bekend staan om haar basic items... Done! De items heb ik gecombineerd met een simpele legging van The sting. Als ik ga hardlopen wil ik graag een lichte outfit waarmee je snel een aantal kilometers kan maken. Daar ga je toch voor?

3: And last but not least, een outfit waarin verschillende blauw tinten met elkaar matchen. Een hardloop outfit hoeft niet saai te zijn. Je kan ook verschillende kleuren met elkaar laten combineren. De schoenen vind ik echt heel tof voorin deze look. Het oogt fris en heel belangrijk; sportief. Deze items zou ik aanraden voor als je net gaat beginnen met hardlopen.

Naast een sportieve look, is muziek voor mij ook erg belangrijk. In een volgend artikel zet ik mijn favoriete hardloop playlist op een rijtje.

Loop jij weleens hard? Of wil je na het lezen van dit artikel juist beginnen?

10 opmerkingen:

  1. Vind alle 3 de outfits leuk maar deze week zeker geen weer om te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. outfit een vind ik leuk! vooral de bordeaux top erbij vind ik erg leuk staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hardloop outfit en sport outfit hoeft idd niet zo saai te zijn. Hoe aantrekkelijker en leuker de outfit, hoe meer fun in sport, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie outfits, ik zou zelf voor nr 3 gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alle drie vind ik ze erg mooi!
    Ik heb meerdere pogingen gedaan tot hardlopen maar heb het nu gewoon opgegeven. Niets voor mij haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaah, ik moet ook echt weer gaan hardlopen! Ik heb dan ook altijd zin om een hele nieuwe garderobe in te slaan, maar vaak ga ik een week of twee hardlopen en dan geef ik het weer op. Zucht. Ik moet eerst maar even aan mezelf bewijzen dat ik daadwerkelijk ga hardlopen, dan mag ik pas nieuwe kleren :p

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind het mooie sportkleding! Zou eens moeten beginnen met hardlopen maar het komt er telkens niet van...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil er weer aan beginnen, zodra het ietsjes warmer is. Vooral omdat ik het allemaal weer moet opbouwen en tussendoor pauzes moet nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ahh zo'n toffe sport-outfit geeft wel altijd motivatie, vind ik! Leuke items!

    BeantwoordenVerwijderen