zaterdag 21 mei 2016

Backstage met B-Brave

De datum 15 mei had ik al een hele tijd vrijgehouden, ik werd namelijk uitgenodigd door iemand van de Lokale Omroep om live verslag te doen over een nieuw festival voor tieners. Ik had er zo enorm veel zin in! Toen ik de line up bekeek zag ik dat er ook een aantal grote namen aanwezig zouden zijn, zo ook de boys van B-Brave...

Na even overlegd te hebben zou ik B-Brave mogen interviewen. Ik begon gelijk met brainstormen, wat wilde ik vragen aan de jongens voor mijn item GirlTalk? Het interview met Lil Kleine ging de vorige keer goed, maar ik wilde nu graag de technieken toepassen die ik geleerd had op school.


Na dat ik samen met Eline live verslag had gedaan, was B-Brave al gearriveerd. De jongens waren druk aan het oefenen voor hun live optreden. En dat hadden de fans natuurlijk al in de gaten! Gillende meiden stonden de boys op te wachten.

Om er zeker van te zijn dat ik B-Brave mocht interviewen, liepen we op de manager af. De manager was zo te zien licht geïrriteerd dat we naar hem toe kwamen en al helemaal toen we vroegen of we een interview konden afnemen. Het was absoluut niet de bedoeling dat we B-Brave een aantal vragen konden stellen. Ergens was ik best teleurgesteld. Ik had het zo leuk gevonden als ik de jongens zou mogen interviewen!

Ik studeer niet voor niets mediaredactie op het Cibap dus trok ik de stoute schoenen aan. Ik wist dat het interview niets meer zou worden, dus liep ik op de jongens af voor een selfie en voor een jingle. (Een jingle is een opname waarin iemand een radioprogramma aankondigt.) De jongens zijn ontzettend aardig en ik heb toch nog even een selfie kunnen maken met Dioni en Jay! Al was de manager daar niet helemaal blij mee, een groepsfoto was genoeg volgens hem.

Ontzettend balen dat het management van B-Brave zo flauw deed. Ik werd flink toegesproken door de manager dat wat ik deed, absoluut niet de bedoeling was. Een interview is toch een interview? Ik wilde de jongens alleen in het zonnetje zetten met mijn interview. Ik had hele leuke/normale vragen bedacht. Jammer dat de manager zo reageerde. De jongens van B-Brave reageerde juist het tegenovergestelde; heel open en ontzettend aardig!

Omdat het interview in de soep was gelopen was er gelukkig een tweede kans, er was namelijk nog een Bn'er aanwezig die ik wel mocht interviewen. Wie dat was, lees je binnenkort!

 

12 opmerkingen:

  1. Ohhh wat ontzettend flauw zeg! Gelukkigst het nog is goedgekomen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stom zeg!!!!!!

    Groetjes melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Managers willen zich altijd heel belangrijk voelen...pfff. wat een onzin, zeg. Je staat er hartstikke leuk op en gewoon blijven doen wat je zelf leuk vindt. Die jongens vinden het gewoon leuk en het is juist goed voor hun pr. Zo een manager verpest dat dus duidelijk voor hen. Niet slim van hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dag heb je daar gehad, en leerzaam ook, die managers horen er nu eenmaal bij en zij doen ook waar ze voor betaald worden dus trek het je niet persoonlijk aan. Denk vooral aan die leuke momenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is echt balen van de manager! Gelukkig nog wel selfies :-). De vragen gewoon bewaren, wie weet ;-). Wat ben ik benieuwd wie je wel mocht interviewen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt heel flauw ja dat je ze niet mocht interviewen. Maar toch wel leuk dat je een foto met ze heb genomen. -x-

    www.marushilifestyle.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. meestal is het management achter de artiesten de boosdoener! Jammer maar toch heel leuk dat je met ze op de foto mocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat je ze niet mocht interviewen! Gelukkig wel een paar foto's!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat stom van die manager zeg! Zeker terwijl de jongens zelf heel aardig waren, gelukkig heb je de foto's in ieder geval nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat jammer dat je ze niet mocht interviewen. Wel erg leuk dat je toch foto's hebt met ze, leuke jongens hoor haha! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wel leuk dat je die foto's nog hebt kunnen maken en dat je ze dus hier op je blog hebt kunnen plaatsen. Ik ben benieuwd naar de BN'er die je geïnterviewd hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat vervelend zeg dat het management van B-Brave niet mee werkte en zo naar deed. Leuk dat je hier wel aanwezig kon zijn en toch een foto hebt kunnen maken :-D

    BeantwoordenVerwijderen