zaterdag 28 mei 2016

High neck bikini

Terwijl we drie weken geleden nog in onze zomeroutfits konden lopen en op terrasjes zaten voor lekkere ijsjes, is het weer helaas compleet omgeslagen. It's time voor lange broeken weer! Stay positive, hopelijk stijgen de temperaturen snel. Dan kunnen we eindelijk weer nieuwe zomerkleren inslaan en naar het strand gaan. Over zwemmen gesproken, ik heb een hele sportieve bikini ontvangen!

Van de webshop Fringed ontving ik een gloednieuwe bikini. Het heeft een ander model dan bikini's in mijn kledingkast, daarom ben ik ook zo enorm nieuwsgierig!

Het doet mij een beetje denken aan een bikini die ik vroeger als klein meisje droeg. Toen droeg ik ook bikini topjes die hoger aansloten. Toch verschilt de bikini wel een beetje, dit setje is bedoelt voor jonge meiden. De maten van dit setje zijn anders dan normaal. De bikini valt namelijk kleiner uit! Heb je maat S? Bestel dan maat M, die maat past je perfect. Het stofje van dit setje vind ik trouwens heel mooi. Het heeft iets weg van spijkerstof.

Ik vind dit een hele sportieve bikini! Al zou ik deze bikini eerder aantrekken als ik bijvoorbeeld sportief een aantal baantjes zou trekken. Voor het zonnen bij strand zou ik kiezen voor een andere bikini. Wil je een keer een ander model bikini? Dan zou ik je deze aanraden.

                                                 
                                                                     https://www.facebook.com/pages/Vanilles/640266065996591?ref=ts&fref=ts

8 opmerkingen:

  1. Ziet er wel leuk uit eigenlijk. Vind die kleur ook echt super leuk! O'Neill had ook zoiets, zo'n hoge, die is ook super tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind dit zo gaaf staan! Echt een mooie bikini :D nu nog strandweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het echt een leuke bikini, zou hem zelf zo kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! heb alleen een vraagje... wat draag je hierover als je naar het strand/zwembad gaat? Normaal kan je elk topje/jurkje over je bikini dragen. Deze komt overal boven uit? hoe doen jullie dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een topje die hoger aansluit voor bikini staat mij niet zo, gelukkig zijn er allerlei soorten en maten, dus ik moet ook M bestellen zo te lezen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen