woensdag 19 april 2017

Voetverzorging/ Greenland Bodycare

De lente is nu echt van start gegaan! Afgelopen dagen konden we al ijsjes eten en genieten van het mooie weer, maar nu kunnen we ook eindelijk onze nieuwste aanwinsten op het gebied van sandalen en sleehakken weer dragen. Dat betekend dat we onze voeten van top tot teen kunnen verzorgen!                 Van mijn favoriete webshop Greenland Bodycare ontving ik deze week toevallig een setje dat als geroepen kwam!

In de lente en zomer merk ik dat mijn voeten wel iets meer aandacht mogen gebruiken. Vooral op vakantie is verzorging voor mij een must. Ik vind het namelijk erg tof om nieuwe plekjes te ontdekken on holiday. Soms hebben mijn voeten het zwaar te verduren! Maar gelukkig geven de lotion en scrub in dit Greenland setje, een enorme boost. Ze worden zachter en zijn goed verzorgd.

Wat Greenland schrijft over het setje: ''Deze lotion en srub verfrissen en hydrateren. Je krijgt niet alleen zijdezachte voeten, ook de geurcombinatie houdt je voeten urenlang fris. Ideaal voor de dagelijkse voetverzorging. Just Emotions!''

Zowel de scrub als lotion zijn mijn favoriet! Vooral in de zomer vind ik voetverzorging erg belangrijk. De mint - lavendel geur kende ik al, een hele frisse geur! Voorin de zomer vind ik de combinatie precies bij elkaar passen. Het zou heel gaaf zijn als er misschien ook een soort winter editie met een andere combinatie wordt bedacht. Ik ben heel erg te spreken over dit setje! Er zit trouwens ook een hele handige scrub handschoen in het pakketje. Zeker een aanrader!




2 opmerkingen: