woensdag 3 mei 2017

Trend: Ruches

Ook dit seizoen houd ik graag mijn oren en ogen open voor nieuwe trends. Als je de trends op de catwalk een beetje hebt gevolgd, kon je vast niet om deze musthave heen. Ruches, volumineuze mouwen en zachte kleurtjes zijn namelijk helemaal hot & happening! Eigenlijk verwelkomen we in modewereld een oude trend, maar dan net in een nieuw jasje gestoken!

A few years ago waren ruffles namelijk ook een statement. De laagjes leiden ook wel iets af van de kledingstijl in de Victoriaanse tijd vind je niet? Eigenlijk kan je onder ruches ook wel laagjes verstaan. Het zijn niets anders dan verschillende laagjes die je draagt in je kledingstuk. Ik vind het een super leuke trend, het straalt classy uit. Wat mij betreft de bom!


Op de website van Esprit vond ik zes super leuke items die helemaal ready to ruffle zijn! Alle zes de kledingstukken hebben iets unieks en eigen.

1. Draag je een outfit met ruffles? Zorg ervoor dat de kleuren in je outfit niet te druk worden. De kunst is om het shirtje met de ruches op te laten vallen. Zorg ervoor dat dit het middelpunt van je look wordt. Een pantalon broek is een goede tip, die matched zeker weten met dit shirtje!

2. Ook streepjes zijn dit jaar helemaal in! Hoe fouter de kleuren, hoe beter! Dit is natuurlijk wel heel erg leuk te combineren met ruffles.

3. Diepere kleuren in combinatie met volumineuze mouwen zijn op dit moment ook helemaal in. Persoonlijk zou ik dit shirtje combineren met een lichte spijkerbroek.

4. Bij het woord ''ruches'' krijg ik al snel het zweverige gevoel, ik moet dan gelijk aan deze jurk denken! De lichte kleur in combinatie met de laagjes geven mij de summervibes. Ik zie mezelf al helemaal op het strand lopen met deze jurk.

5. Het een na laatste item is het netst van allemaal. De ruches zijn in detail gebruikt, waardoor je bijvoorbeeld accessoires kan laten opvallen. Een subtiele choker zou bijvoorbeeld super leuk bij deze blouse staan.

6. Last but not least is deze grijze trui. In Nederland is een warme trui in de lente een must! Een warme trui met ruche is voor mij daarom onmisbaar.

Ik kan niet wachten om zelf ook een item te kopen met deze nieuwe trend! 

Is deze trend iets voor jou?

1 opmerking:

  1. Ik hou hier echt niet van, dit is niet mijn stijl. Al vind ik de ruches rokken die nu in zijn wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen