woensdag 31 mei 2017

Personal/ Kletskoek

Wow, dat is lang geleden! Zoals je vast wel hebt gemerkt, heb ik al een tijdje geen blog posts geplaatst. Super jammer natuurlijk. Ik ben dol op bloggen! Stage en rijlessen zijn hiervan de oorzaak. Maar ik heb goed nieuws, je kan weer regelmaat verwachten op Vanilles! Pak een glas ijskoffie en ga er voor zitten. Ik klets je helemaal bij!




Over Bloggen
Ik merk de laatste tijd dat mijn stage en blog een beetje lastig te combineren zijn. Vandaar ook de ongestructureerde wijze waarop ik blog artikelen plaats. Zelf vind ik het steeds rustiger worden op Vanilles. Daar moet natuurlijk verandering in komen! De komende tijd kan je daarom sowieso één keer in de maand een nieuw artikel verwachten, hier op Vanilles.

Feestje!
Online mag er dan niet zoveel gebeurd zijn, offline zeker wel! Ik vierde afgelopen week samen met mijn vrienden en familie dat ik geslaagd ben voor mijn rijbewijs! Ik kan het nog steeds niet helemaal beseffen. Zo onwijs gaaf!

Schiphol
Een jaar geleden vertrok een vriendin van mij alleen naar Amerika. Over een paar dagen is het zover, dan is ze back in town! Samen met aantal vriendinnen ben ik druk bezig om iets heel leuks voor haar te regelen. Het feestcomité is van start gegaan!

Hoe gaat het met jou?




1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je rijbewijs, da's echt tof! Ik heb het ook de laatste tijd, dat ik de blogstructuur beetje kwijt ben, maar dat komt wel weer goed :)

    BeantwoordenVerwijderen