woensdag 10 februari 2016

Outfit of the day/ Spring!

De dikke jassen kunnen weer terug de kast in! Vorig weekend scheen het zonnetje eindelijk weer even! Een goed excuus om even een paar outfit foto's te schieten. Want zeg nu zelf, het is best een tijdje geleden dat er een outfit of the day online is gekomen. Ik shopte voor onder mijn bomberjack laatst een basic wit shirt van Vero Moda en nu is mijn spring outfit helemaal af. Samen met mijn vader en zusje ging ik opzoek naar een mooie locatie voor een serie foto's om de look met jullie te delen.

Outfit info: Bomberjack: Vila Clothes- Top: Vero Moda- Jeans: G-star RAW- Horloge: Oozoo- Schoenen: All stars- Tas: Pieces-

De lente mag dan nog wel iets langer dan een maand duren, maar ik ben ondertussen al helemaal toe aan het voorjaar! Er hangt op dit moment een hele leuke, nieuwe collectie in de winkels. 

De schoenen die ik in deze outfit draag zijn mijn oude beestjes; All Stars! Ik heb mijn All Stars nu denk ik al drie jaar en nog steeds zitten ze super fijn! Bovendien vind ik het ook heel vlot staan in deze look.

Bomberjacks zijn de hotste items van 2016! Ik had het jackje al eerder gespot in de winkels, maar het was steeds uitverkocht. Uiteindelijk was de bomber jas online nog verkrijgbaar, lucky me! Ik heb zoveel leuke complimentjes gekregen over het item. Het is een stoer jasje, maar toch vrouwelijk door de bloemetjes. Het past ook helemaal in ''het Daniëlle stijltje'' thuis.

Mijn nieuwe horloge mag absoluut niet ontbreken in deze outfit! Het is een vlot maar ook sportief horloge. Ik heb hier laatst een artikel over geschreven, de review staat op mijn blog.

And last but not least, mijn favoriete tas van Pieces! Het is een van de grotere tassen die in mijn stash staat met een leren/ suéde bekleding. Binnen in de tas zitten twee vakjes, genoeg opberg ruimte dus! Zelf gebruik ik de tas vaak voor een dagje school, of als ik samen met vriendinnen de stad in ga.

Ik hoop dat je deze outfit of the day leuk vond om te zien! Ik vond het in ieder geval super leuk om dit artikel te schrijven. Credits naar mijn vader voor de toffe foto's!

Wat is jouw ideale outfit voor de lente?

 

12 opmerkingen:

  1. Leuke locatie en vrolijke foto’s heb je gemaakt. De jas en de schoenen vind ik ook echt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave foto's zeg! Dat bomberjack staat je inderdaad erg goed.

    xxx Pearl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuke outfit is het meid.
    En wat zijn het geweldige foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke lentelook en ja de witte gympies he, onmisbaar. Ik kijk al uit naar rokjesdag en ben in de lente gek op pastel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit, en ook leuke foto's heb je gemaakt! Die tas is echt gaaf, ik wist helemaal niet dat Pieces ook tassen had! Laat de lente maar komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk jasje! Hele leuke outfit :D Je tas ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie outfit, dat vestje is echt leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke foto's heb je gemaakt! Love the bag! -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een erg leuke outfit, om meteen in de lentestemming van te komen!
    En jouw vader kan prachtig fotograferen. Ik vind vooral die foto rechtsonder heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die bomberjack is echt leuk! Ik snap wel waarom deze steeds was uitverkocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke outfit! De foto's zijn trouwens ook prachtig, die laatste foto waarop je de tas in de lucht gooit: zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen