zaterdag 7 mei 2016

De sieraden trends van 2016

Sieraden! Wie draagt er nu geen vrolijke accessoires? Juwelen maken een outfit net even meer af, je kan het zien als ''de finishing touch'' van je look. Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd steeds meer naar mijn sieraden neig. Dit jaar zijn hele subtiele sieraden de trend, helemaal mijn stijl! Over trends en sieraden gesproken, je leest er alles over in deze post!



Buddha to Buddha sieraden komen je vast bekend voor! Dit sieradenmerk heeft onwijs leuke lijnen uitgebracht. De grote inspiratiebron van dit merk is zoals je al aan de naam kan lezen,: Boeddha.  Ik vind dat dit merk iets speciaals heeft, het klopt helemaal! Vooral de ringen, armbanden en kettingen zijn op dit moment niet weg te denken. De oorbellen van dit merk zijn mij trouwens iets minder opgevallen, terwijl dit paar juist zo leuk is.

Hele subtiele sieraden zijn dit jaar de bom! Meerdere gaatjes in je oren, met minimalistische oorbellen zijn super hip. De laatste tijd zie ik in sieradenwinkeltjes vaker kleinere ringetjes en staafjes voor in je oren. Eigenlijk heeft het ook wel weer iets! Zelf heb ik laatst ook hele mooie subtiele oorbellen gekocht, binnenkort lees je hierover een review.

Terwijl iedereen een mooi, wit horloge draagt is er een nieuwkomer in de horloge wereld. Je hebt ze misschien al in de juwelier zien liggen; zilveren horloges! Persoonlijk draag ik liever witte horloges, maar zilver is nu wel de trend! Calvin Klein horloges vind ik wel heel tof, daar maak ik een uitzondering voor. Het horloge komt van de webshop Sieradenloods.

Ik hoop dat je dit artikel leuk vond om te lezen en dat je helemaal weer up to date bent van de nieuwste sieraden! De trends van dit jaar vind ik in ieder geval erg leuk!

Welke trend op het gebied van sieraden vind jij het leukst?
https://www.instagram.com/vanilles_/

2 opmerkingen: