woensdag 11 mei 2016

Een dagje naar Amsterdam/ Persevent

Afgelopen week stapte ik samen met klasgenootje Leonie de trein in, om te vertrekken naar onze hoofdstad: Amsterdam! Ik kreeg namelijk een uitnodiging van een persbureau om langs te komen zodat er nieuwe merken geïntroduceerd konden worden. Mijn fotocamera kon ik niet achterlaten. Natuurlijk moesten er leuke foto's worden geschoten op het event!

Na ongeveer twee uur reizen waren we eindelijk in the place to be! Na even goed zoeken waren we aangekomen op de bestemming. Leonie en ik werden heel vriendelijk ontvangen. We kregen een kopje thee en een hele lekkere mini tom pouce.

Gelijk werden we door de ruimte rondgeleid. In de kamer stonden namelijk allerlei nieuwe items. Van schoenenmerk La Strada, tot sieradenmerk My Jewellery. Tof dat ik samen met andere pers als een van de eerste de nieuwe collecties mocht bewonderen.

Ik kan je vertellen dat de nieuwe collecties van de merken die aanwezig waren, erg leuk zijn! Zo heb ik al een paar zomer items gespot en heb ik al een paar items gezien voor het najaar van 2016. Zo richt het merk My jewellery zich helemaal op de summer vibes terwijl Gustav alweer bezig is met haar gloednieuwe najaar collectie.


Ik ben al een keer eerder naar een event geweest, naar die van Greenland om precies te zijn. Toch was dit event totaal anders! Heel tof dat er op dit event allemaal nieuwe collecties werden laten zien. Ik heb heel veel inspiratie opgedaan en ik ga natuurlijk binnenkort jullie kennis laten maken met leuke, nieuwe merken!

Na het event gingen Leonie en ik Amsterdam nog even in. Ik heb leuke dingen gescoord, binnenkort komt er (eindelijk) weer een shoplog online. Toen we in Amsterdam waren, scheen eindelijk de zon! Het was een super relaxed dagje!

Ontzettend bedankt dat ik bij dit leerzame event mocht zijn, het was erg leuk!



5 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je naar een persevent mocht! je heb veel mooie dingen gespot :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig om met een vriendin naar een event te gaan. Mooi nieuws is de collectie zo te kunnen zien op de foto's. Erg fijn dat je hier veel inspiratie hebt opgedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je naar een leuk event geweest zeg, de collectie ziet er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker zo'n tompouce :D zo gaaf om lekker naar al die schoenen te gaan kijken!

    BeantwoordenVerwijderen