vrijdag 5 augustus 2016

Brillen trends van 2016

De zomer is begonnen! Het is tijd om het perfecte brillenmontuur te vinden. Fris de zomer ingaan, is natuurlijk een must. Een bril is niet alleen de blikvanger van je gezicht, het kan je outfit ook een compleet andere draai geven. Afgelopen week ontving ik vier verschillende brillen. Het lijkt mij daarom leuk om de trends op het gebied van glasses met jullie te delen. Kijk je mee?



Oversized
Oversized brillen zijn de bom! Veel sterren zijn te zien met een grote eyecatcher op hun neus. Vaak is dit omdat celebs niet herkend willen worden. Eerlijk is eerlijk; een grotere zonnebril is wel erg leuk! Deze bril is bovendien leuk te combineren met een oversized jas, trui en een broek met wijde pijpen.

Minimalistisch
Naast de duidelijke aanwezige brillen zijn minimalistische brillen ook steeds hipper. Zo worden er vaker kleinere brillen gedragen op de catwalk. Zelf moet ik hier erg aanwennen. Komen de brillen uit de jaren 90 weer terug?

Donkere glazen
Hoe groter en donkerder de glazen, hoe beter! Ik heb al veel mensen met deze trend gespot. Ik vind het wel iets speciaal hebben. De donkere glazen in de bril beschermen dus niet alleen je ogen, maar geven je ook een finishing touch.

Retrobrillen
De jaren 50 en 60 zijn op dit moment hele inspirerende jaren. Niet alleen de lerenjasjes kunnen weer uit de kast worden getrokken, maar ook een oude bekende; de vlinderbril! Zelf zou ik de bril eerder op een thema feestje dragen, lekker vrolijk!

Ik vind het zo tof dat er weer heel veel trends van voorgaande jaren terug komen. Al moet ik zeggen dat ik niet elke trend van 2016 net zo speciaal vind.

Wat vind jij?


1 opmerking:

  1. Leuke brillen, maar ik moet ze toch altijd eerst even passen want soms sla je de plank goed mis )

    BeantwoordenVerwijderen