woensdag 10 augustus 2016

Stuk TV interview

Giel, Thomas en Stefan zijn de presentatoren van het Youtube kanaal: Stuk TV, met meer dan één miljoen abonnees. Elke woensdag voeren de jongens een opdracht uit die hun kijkers hebben ingediend. De opdrachten worden uitgevoerd onder het motto; ''Wij gaan stuk voor jou!'' A few weeks ago zat ik dan echt tegenover de Youtubers, voor een interview!

Excuses dat dit artikel later online staat dan gepland! Ik ben 3 weken op vakantie geweest, maar dit artikel hadden jullie nog tegoed.

Na een gezellig dagje op de Zomerweek, reden we met scheurende banden terug naar huis! 's Avonds stond er namelijk een interview gepland. Ik had gelezen dat Stuk TV kwam optreden in mijn stad. -Naast Youtube, zijn Thomas, Stefan en Giel ook nog dj- Hoe leuk zou het zijn als ik de jongens even kon spreken voor mijn item GirlTalk op de radio?

Een paar weken van te voren ben ik begonnen met brainstormen, wat is tof om te weten te komen van de dj's/ Youtubers? Samen met twee vriendinnen ging ik onderweg naar het gebouw waar het plaats vond, de adrenaline gierde door mijn lijf. Het was zover!

Het interview ging heel erg goed! Het was binnen no time voorbij. Tussen het interview door kwamen natuurlijk de echte Stuk TV grapjes voorbij. Ik vind het zo onwijs leuk dat Stefan, Giel en Thomas precies hetzelfde zijn zowel voor de camera, als achter de camera. Ze zijn alle drie net zo leuk en grappig als in hun video's! Het hele interview is ook gefilmd door iemand van de Lokale Omroep. Nogmaals bedankt! Het interview en alles erom heen, was een onwijs gave ervaring.


''Never stop dreaming''

4 opmerkingen:

  1. Ahhhh wat super leuk dit! Goed om te lezen dat ze precies hetzelfde zijn achter de camera. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben jaloers aaaghh, leek me echt gaaf om ze te zien en te spreken. Liefs, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is het interview ook nog ergens terug te luisteren / lezen? :)

    BeantwoordenVerwijderen