dinsdag 13 januari 2015

My birthday!



Het is eindelijk zover, today is my sweet 16th birthday! Vandaag blaas ik 16 kaarsjes uit op een lekkere, feestelijke taart!

Zo leuk, ik voel me vandaag helemaal jarig! Ik heb al hele leuke cadeautjes gekregen van mijn ouders en twee zusjes. Super lief en nogmaals bedankt! De tijd vliegt echt. Voor je het weet zijn er alweer een paar jaartjes bij. Het gaat echt heel erg snel! Vanmiddag komen vriendinnen langs en 's avonds de familie. Leuk leuk! Ook staat er vanavond een verrassing op mij te wachten, ik heb geen idee wat het is. Spannend!



Ik wil jullie heel erg bedanken voor de leuke felicitaties, gaaf! Voor vandaag wens ik je een leuke winterse dag toe.

Hoe heb jij je16e verjaardag gevierd?

                                                           
                                                                Follow me on Bloglovin

8 opmerkingen:

  1. Ik weet niet of het doorkwam, maar een hele gelukkige verjaardag! Hopelijk heb je een hele leuke dag :) Mijn 16e verjaardag was vermoedelijk in Frankrijk (ik verjaar in de vakantie). Nog vele jaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Met 16 kocht ik mijn scooter. Geniet van je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je 16e verjaardag!!! Ik wens je een hele leuke en gezellige dag toe. Op mijn 16e had mijn moeder de vlag uitgehangen en kwam mijn hele klas het bij me vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je verjaardag, geniet maar heerlijk van deze bijzondere verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een gezellige avond van! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog een hele fijne 16e verjaardag!!!!!!!!!!!!!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog een late happy birthday! Ik hoop dat je een leuk dagje had!

    BeantwoordenVerwijderen