donderdag 26 december 2013

Essence Metal Glam Golden Topper



Hee,

Laatst was ik bij de trekpleister geweest, omdat daar de 1+1 gratis actie was ! Daar had ik wat leuke spulletjes gekocht voor kerst en oud en nieuw. Dat kun je allemaal zien in de shoplog. Omdat het vandaag kerst is en het bijna oud en nieuw is, laat ik jullie even de golden topper zien van essence.


Dit is hem ! Het potje ziet er mooi uit, met de zwarte glansende dop , en de gouden sticker. Ik had alleen de kleur van de sticker verwacht. Maar er zat meer een gelige goud in. Eerst vond ik het niet mooi, maar nu ik het op mijn nagelwiel heb geprobeerd ziet het er super leuk uit !


Ik heb ze uitgeprobeerd op deze rode kleur, een echte kerst combinatie ! Rood en goud passen goed bij elkaar vind ik, net zoals blauw en zilver.


Dit vind ik wel de mooiste combinatie, leger groen en goud. Super mooi ! Ook mooi voor kerst maar ook voor oud en nieuw. Deze combinatie ga ik zeker een keer dragen !


En ik heb hem uitgeprobeerd op een paars/rode kleur van essence. Deze combinatie vind ik ook wel mooi, maar mist toch iets.

Dit was de golden topper van essence. Heb jij hem ook al gekocht? En een leuke nail-art mee gemaakt? Zet het in de reacties !

Door Lisa




1 opmerking:

  1. gave nagellak zeg! liefs en een heel goed weekend alvast
    www.rachelkromdijk.nl

    BeantwoordenVerwijderen