dinsdag 17 december 2013

Shoplog Trekpleister


Hee , ik ben zaterdag bij de trekpleister geweest omdat er de 1+1 gratis actie was op make-up. Daar moest ik even heen ! Ik heb de oogschaduw palette al eerder gezien, maar heb ze toch niet mee genomen. Deze keer wel omdat je er een gratis kreeg. Ik experimenteer in de periode van kerst veel met make-up, dus daarom wat andere dingen dan wat ik normaal koop. 



Dit zijn dan de oogschaduw palette, allebei van Catrice. De eerste met een doorzichtig en gouden verpakking is een limited edition. Hij heet Feathers & Pearls. Een mooi oogschaduw palet met zwart, grijs, goud en wit. Een mooi pallet voor een kerst smokey eye look! Ik heb er nog een gekocht en die heet Absolute Nude. Een neutraal oogschaduw palet voor als je van wat rustigere make-up houd.



Omdat ik dacht dat er geen zacht smokey eye borsteltje bij de palette zat heb ik deze gekocht. De smokey eyes brush van Essence. Maar toen ik thuis kwam , kwam ik er achter dat er wel een zacht borsteltje bij zat, maar deze van Essence ligt fijn in de hand, en is groter. Dus toch geen miskoop !


Typisch mij, ik moet altijd wel een nagellakje kopen. Net zoals nu, ik heb deze twee leuke lakjes gekocht! Een gold topper van Essence, en een blauwe glitter lak van Mabeline New York Color Show. Ik heb ze nog niet uitgeprobeerd, maar daar komt nog wel een keer een swatch of een turorial op Vanilles.


Ik heb nog een BB cream van Mabeline New York gekocht om te proberen, ik heb deze nog niet uitgeprobeerd. Dus dat is nog even afwachten.. Dan heb ik nog een kleine donut knot van Zenner gekocht. Deze is vooral om een lage knot mee te maken, ik heb niet zulk lang haar dus deze is beter.


Dan mijn wimper kruller die ik heb gekocht, dit is mijn eerste dus heb ik hem van NYC gekocht. Goedkoop dus! Als het me wel bevalt kan ik later ook nog een betere wimper kruller kopen.



Ik zat altijd te prutsen met een eyeliner, maar dat is nu verleden tijd ! Ik heb deze Stays no matter what waterproof eyeliner pen van Essence gekocht. Ik heb hem op mijn hand uitgeprobeerd, en blijft erg lang zitten! Hij vervaagt wel na een tijdje, maar beter dan ik had verwacht! Deze ga ik vaak gebruiken!

Dit was even snel een shoplog van de Trekpleister, van sommige producten zul je nog wel wat te zien krijgen. Heb je nog een voorkeur? Zet het in de reacties ! En trouwens, heb je de enquête hier rechts al gezien? 

Door Lisa  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten