woensdag 11 december 2013

Oehoe owl





Ik was een poosje geleden aan het snuffelen bij de Intratuin. Ik kwam dit super lieve uiltje tegen. Ik wist al 100% zeker dat ik de trouwe gevleugelde niet kon laten staan. Wat ziet hij er leuk uit he? Zie je de kleine glittertjes? Heel leuk! Wist je dat de uil ook weer een low budget product is? Dit cute uiltje heb ik ook voor een vriendin gekocht. Ze is er net zo blij mee als mij! Het uiltje heeft een leuk plekje gekregen op mijn kamer.

O jee.. Het wordt als maar kouder. Lekker warm ingepakt op de fiets naar school. En kleed je maar lekker warm. Wat dacht je van dit leuke hotte vestje wat in de fashion collage staat? Het is erg leuk om dit allemaal te combineren met sieraden en te gekke kleuren. Er is nu ook een Mini Mouse nagellak. Heel grappig. Vooral als je een Disney fan bent. Ook zijn naturelle kleuren voor je ogen heel mooi. Het past ook erg mooi in dit jaargetijde. Ik combineer zelf ook eerder met naturelle kleuren dan knal kleuren. Welke kleur past het mooist bij jouw ogen?


Door: Daniëlle

1 opmerking:

  1. Hoi Daniëlle,

    Wow wat een lieverdje. Ja, die kon je zeker niet laten staan.

    Groetjes R

    BeantwoordenVerwijderen