woensdag 4 december 2013

Sweet panda







Brrrrr... Je moet naar school maar het is zo koud!
Trek snel je warmste kleren aan en wikkel die trendy sjaal maar helemaal om je heen. En vergeet niet om deze super hippe panda op je hoofd te zetten. Deze animal hotter is een hele nieuwe trend die ook nog eens lekker warm is voor een vriezige winter. Deze muts is te koop bij de Claire's. Eerlijk is eerlijk hij is niet de goedkoopste maar wel leuk om op je Sinterklaas lijstje te zetten. Ik liep laatst even binnen bij de Blokker omdat ze daar leuke sfeervolle spullen hebben en daar zag ik ook hele leuke mutsen met oortjes. Bij de blokker is er een muts met een uiltje erop. Heel schattig, maar ik ga dan toch voor deze lieve panda. Panda's zien er heel lief uit en zijn leuke dieren.


Over één maand en 10 dagen ben ik jarig! Ik weet nu al zeker dat ik een leuke tas ga vragen voor mijn verjaardag. Ik ben druk wezen zoeken naar een leuke tas en heb hier een fashion collage van gemaakt. Heb je het leuke mobiele hoesje trouwens al gezien? Hij is te koop op Ebay! 'Roar!'



Door: Daniëlle

1 opmerking: