maandag 30 december 2013

Winter wonderland nails



Wat zijn de effect nails van Essence leuk! Ik vind ze zelfs zo leuk dat ik nog een potje heb gekocht. Het doosje ziet er leuk uit en ik houd erg van glitters. ‘Why not?’ Ik heb ze stiekem al getest. Het zijn allemaal kleine glittertjes. Eigenlijk lijkt het wel een beetje op van die kleine sneeuwvlokjes. Het ziet er super winterig en glitterig uit. Deze editie van effect nails heb ik in Duitsland gekocht. Duitsland loopt voor op de collectie van Essence. Echt een WOW editie! ☺ Heb jij ook al een effect nails geshopt? Lees het artikel 'We ♥ confetti dip' Als je wil weten hoe je het aanbrengt op je nagels. 




Vandaag staat er weer een hippe, trendy fashion collage voor je online. Het leren rokje kan je bij de mango kopen. Het mooiste vind ik zelf om dat te combineren met een topje en dan een spijkerjasje of een ander jasje erop. Kijk maar wat jij het leukste vindt. De lipgloss is ook een aanrader! Het valt niet te veel op en is ook niet onzichtbaar. Hij ruikt ook nog eens lekker. Welk item kan jij niet missen in de winter?

Door: Daniëlle


1 opmerking:

  1. Leuke update meiden. Dit is de eerste keer dat ik reageer maar ik volg jullie super blog op de voet hoor!

    Pearl

    BeantwoordenVerwijderen