donderdag 5 februari 2015

My favourite playlist

Ik hou echt van muziek. Bij alles wat ik doe moet ik een leuk liedje op hebben staan. Muziek voor als je in een dip zit, of als je juist een keer als je je goed voelt. Voor elk gevoel heb je wel bijpassende muziek. En daarom luister ik ook naar allerlei muziek, van Hardwell tot Ellie Goulding.

Kwabs - Walk
Voor diegene die de afgelopen dagen MTV hebben gekeken hebben deze al wel eens gehoord. Want deze kwam je dan tegen in MTV Push, waar ze nieuwe muziek laten horen. En daar kwam deze Kwabs ook tussen met zijn leuke nummer Walk. Gewoon een leuk nummer om naar te luisteren als je moet leren voor een saai proewerk. Echt mijn favoriete nummer van nu!

Hardwell feat. Chris Jones- Young Again 
Eerst snapte ik niet waarom Hardwell nummer 1 dj van de wereld is geworden, maar nu ik eindelijk eens de moeite heb genomen om zijn muziek te luisteren, begrijp ik het helemaal! Wat een lekker nummer is dit! Ik houd wel van dance, dus ja dan is het ook geen verassing dat ik dit gewoon een leuk nummer vind!

SKRILLEX - Bangarang
Ik ben echt heel slecht met het beschrijven van nummers, en alle muziekstijlen. Dus hier kan ik eigenlijk niet zo veel over zeggen, gewoon luisteren! En met dit nummer mag hij dan ook wel extra hard!

Maroon 5 - Sugar 
Sinds ik muziek luister op mijn telefoon, luister ik al naar Maroon 5. En dat zijn nog al wat jaartjes, en ik was dus ook nog al verbaast dat ze nu Sugar hebben uitgebracht. Het is geheel anders, maar daarom is het juist ook een heel leuk nummer! Je kan lekker mee zingen, en het is een keer iets anders!

Beyoncé - 7/11
Voor de eerste keer luister ik een keer naar Beyoncé, ik weet het niet, ik luisterde gewoon nooit naar haar muziek. Maar nu met streetdance is dit ons begin van de mix, en nu vind ik het echt een geweldig nummer! Hij staat wel wat onderin mijn playlist, want ik luister er al een tijdje naar. Maar dat niet des te min!

Ellie Goulding - Love Me Like You Do
Het lijkt wel dat de soundtracks van de film Fifty Shades Of Grey als paddenstoelen uit de grond komen. Maar wat is nou de echte soundtrack? Ik snap er niks meer van, maar dit nummer voor de film is toch een favoriet. Het is toch nog een best rustig nummer, maar met Ellie's bijzondere stem maakt ze er toch iets speciaals van! 

Dit is vast maar een tijdelijke playlist, want wat ik altijd heb is dat ik een nummer dan een paar dagen luister en dat ik het dan alweer niet meer leuk vind. Of ik heb hem gewoon te vaak geluisterd, maar dit zijn dan voor nu echt mijn all time favourites!  

7 opmerkingen:

  1. Wat tof dat jij een lekkere "brede" smaak hebt! Heb ik ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik luisterde ook nooit naar Beyoncé, maar het liedje '7/11' klinkt wel leuk! Dat heb ik ook, als ik een nummer te vaak luister dat ik het beu gehoord ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier herken ik sommige liedjes van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke playlist vooral Beyoncé vind ik erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij word ik oud ken sommige artiesten wel maar de nummers totaal niet :) x

    BeantwoordenVerwijderen