zaterdag 16 april 2016

Britisch Rose from The Body Shop

Yes, it's time for a review! Het is eventjes geleden dat er een beauty review voor je klaar stond. Hoe dat kan en waarom? Je leest het hier! Afgelopen week vierde mijn zusje haar birthday, ik dook na schooltijd de stad nog even in om toch iets leuks voor mijn zusje te scoren. Ik kwam thuis met een giftcard van Bershka en deze heerlijke handcrème. In dit artikel reviewen mijn zusje en ik deze Britisch Rose Hand Crème.


The Body Shop heeft een nieuwe collectie uitgebracht, genaamd: Britisch Rose. De collectie viel mij gelijk op toen ik in de winkel rond liep voor een cadeau voor mijn zusje. Tijd voor de review! Waar beginnen we? Mijn zusje en ik zijn het er allebei over eens dat de verpakking er heel mooi uit ziet. Als we aan de naam Britsch Rose denken, zien we ook echt zo'n verpakking voor ogen. Er zijn verschillende formaten in de collectie, ook deze cream. Ik koos voor de kleinste, (30 mm.) Deze is gemakkelijker om mee te nemen voor in je tas!

Geurnoten
Er zitten heel veel natuurlijke ingrediënten in de créme, met hoe kan het dan ook anders: rozen. De rozen worden speciaal voor The Body Shop geteeld in Engeland. Vandaar de naam. De geur van de cream is super lekker! Het is fris, ruikt naar rozen en het is een unieke geur. Het is lastig om the smells te omschrijven. Het ruikt zo lekker! Vandaar dat dit het verjaardag cadeautje voor mijn zusje moest worden.

De crème zit in een tube met draai dop, ideaal! Het is een makkelijke tube om mee te nemen. Ik vind het formaat alleen wel erg tegenvallen voor het geld wat ik voor dt product heb uitgegeven. Dit ligt denk ik aan de merknaam en de rozen die op een speciale manier worden geteeld. Verder is het een top product. Het voed de huid en heeft een heerlijke geur. Melanie en ik zijn om!

The Body Shop- British Rose kost €5,50 en is verkrijgbaar online & offline bij The Body Shop.

                                                                                                                     

4 opmerkingen:

  1. Deze lijn lijkt me echt heerlijk ruiken! En The Body Shop stelt nooit teleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt erg goed! En lekker makkelijk om mee te nemen ja! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je betaald idd ook voor de naam van het merk. Wel heeft de Body Shop altijd goede kwaliteit. Dit lijkt mij ook een heerlijk product.

    BeantwoordenVerwijderen