woensdag 13 april 2016

Crystal Iphone case

Mijn telefoon gebruik ik dagelijks! Niet alleen om mijn feed op Instagram bij te houden, maar natuurlijk ook voor andere social media kanalen. Ik heb al een tijdje een Iphone en sinds ik weleens dilemma's heb gehad met mijn telefoon, ben ik een voorstander van telefoonhoesjes. Een case om je telefoon beschermd je telefoon toch net iets beter dan zonder.


Al een poosje kan je bij een aantal webshops je eigen foto op een telefoon hoesje ontwerpen, super leuk maar bij GoCustomized kan je nu ook je eigen hoesje laten afdrukken met een bestaand, speciaal design. Dus twee in een! In deze post laat ik jullie mijn nieuwste aanwinst zien.

Toen ik in de webshop was beland kon ik maar niet kiezen tussen het bestaande ontwerp, of een ontwerp met mijn eigen foto. Uiteindelijk koos ik toch voor het bestaande design. Het is een hard case met een printje dat ik wel heel erg leuk vind.

Ik moet wel even zeggen dat ik even moet wennen aan een hard case. Hiervoor had ik namelijk een soft case om mijn Iphone, een doorzichtig hoesje. Toch vind ik dit hoesje toch unieker en echt speciaal. Ik heb al heel veel leuke complimentjes gekregen over mijn case.

Ik ben echt happy met mijn nieuwe Iphone case. Zo leuk dat het zo makkelijk is om Iphone hoesje te ontwerpen. Het beschermd mijn telefoon goed en het kan gelukkig tegen een stootje. Customized verkoopt trouwens niet alleen leuke hoesjes voor Iphone, maar ook voor verschillende types Samsung!

Crystal Iphone case kost €24,95 en is alleen verkrijgbaar in webshop GoCustomized.
  

8 opmerkingen:

  1. Hoesje ziet er erg mooi uit, ik heb een heel fijn hoesje en zou mijn iphone echt niet zonder hoesje durven te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aparte hoes. Ik mis mijn oude elf ontworpen ook. Heb een otterbox gehad en bij een val barstte mijn scherm....Heb nu een action hoesje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, echt een instagram-waardige hoes ;) Super mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel erg mooi hoesje! Ik zou ook echt niet zonder telefooncase kunnen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoesje, lijkt wel een marble print maar iets specialer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontwerpen kiezen van telefoonhoes lijkt mij ook niet zo makkelijk zoals het lijkt. Je hebt wel goed gedaan, vind ik. Het ziet er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen