woensdag 20 april 2016

Je eigen foto in een lijst

Als er één item is waar ik niet zonder kan, is het mijn fototoestel wel. Of eigenlijk die van mijn vader, hihi! Ik houd altijd mijn ogen open voor het perfecte plaatje om het op de foto te zetten. Ik heb al een aantal foto's gemaakt waar ik stiekem toch wel een beetje trots op ben. Waarom zou ik het perfecte plaatje dan niet in een lijst zetten? Of hoe leuk is het om een vrolijke collage in een wissellijst te zetten?


Foto's fleuren niet alleen je interieur op, maar geven ook een leuke eye catcher. Ik vind het zelf erg leuk om die ene vakantie foto in een lijst te zetten, of voor een sfeer collage te kiezen om het interieur een boost te geven.


Afgelopen week kwam de postbode langs om de wissellijst die ik besteld had, te bezorgen. Ik houd heel erg van foto's maken en ik vind het leuk om dat door middel van een lijst ook te laten zien. 

Ik bestelde een zilveren lijst bij Posters.nl. Dit bedrijf is van Webprint, dat je vast wel kent van de fotoboeken, zelf ontworpen spullen en voor de voetbal liefhebbers: als sponsor van FC Twente.

Ik koos voor een grotere wissellijst die gemaakt is van aluminium. Doordat de lijst van aluminium is gemaakt, kan de lijst gemakkelijk overal neer worden gezet. Er staan veel zilveren details in mijn kamer, dus koos ik voor een zilveren wissellijst. Natuurlijk zijn er ook nog andere kleuren verkrijgbaar.


Ik heb een leuk hoekje in mijn kamer gemaakt met mijn favoriete spullen. I'm so happy met mijn nieuwe lijst! Als ik binnenkort bijvoorbeeld toch voor een foto wil gaan, kan ik de collage in de lijst het gewoon verwisselen voor een foto. That's so easy!

                                                 
                                                            

9 opmerkingen:

  1. Ah wat leuk, echt een schattig idee! Staat ook op een mooi plekje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! Leuk om inderdaad te wisselen! Ik ben jaloers op je camera ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben dol op foto's en fotolijsten. Laatst nog gezocht naar een grote, niet te zware lijst voor mijn gewonnen foto. Die verdient echt een mooie lijst! Ik ga even kijken op Posters.nl...geen idee dat zij ook lijsten hadden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk hoekje met je favoriete spullen, dat is echt om jaloers op te zijn. Wat leuk is deze fotolijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n zilveren wissellijst is echt een klassieker die niet mag ontbreken aan je interieur. Hij past in ieder interieur en de inhoud kun je telkens weer aanpassen aan je smaak.
    Goede keuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee zeg. Ik vind het echt heel leuk staan! -x-

    BeantwoordenVerwijderen