woensdag 27 april 2016

Tips voor Koningsdag!

Today is the day: Koningsdag! De dag waarop heel Nederland oranje kleurt. Oranje tompouces, oranje drankjes en oranje nagels. Niets is te gek op deze dag! De Koninklijke familie is dit jaar te gast in het mooie Zwolle. Je kan er natuurlijk voor kiezen om naar de hoofdstad van Overijssel te gaan, maar wat kan je verder doen op deze dag? In dit artikel lees je last minute tips voor een gezellige Koningsdag.



Party mood!
De Slam fm/ 538 Koningsdag festivals zijn helaas helemaal uitverkocht. Ik had hier zo graag bij willen zijn, tja volgend jaar beter! Ik vind het zo leuk dat er allerlei festivals worden georganiseerd op deze speciale dag. Maar je kan er natuurlijk ook voor kiezen om een feestje te bouwen in je eigen stad! Bij ons in de stad is er altijd een feesttent te vinden met drankjes en muziek.

Bezoek de stad
Met Kingsday vind ik het altijd leuk om de stad in te gaan. Zelf ga ik dit jaar naar Zwolle! Hopelijk vang ik een glim op van de koning, koningin en de prinsesjes. In de stad hangt er altijd een gezellige, oranje sfeer. Maak je van te voren klaar samen met vriendinnen. Of ga in de stad opzoek naar leuke oranje items! Ben je klaar met winkelen? Bestel samen met vriendinnen een portie bitterballen op een terras of café.

Tante Dagobert
Wil je een zakcentje bij verdienen? Verkoop je oude spulletjes op een rommelmarkt. Zoek van te voren spulletjes bij elkaar om te kijken wat je wil verkopen. Zoek een leuk plekje uit in de stad en verkopen maar!

Houd van te voren even goed in de gaten of er nog andere leuke dingen worden georganiseerd in je eigen stad. Ik wens je een hele fijne Koningsdag!

Heb jij nog iets geland met Kingsday?


https://www.instagram.com/vanilles_/

3 opmerkingen:

  1. Leuke tips. Ik vind koningsdag altijd super gezellig, hopelijk valt het weer mee vandaag. Fijne koningsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier in Spanje wordt het op 1 Mei gevierd omdat het een feest dag is. In ieder geval valt het dit jaar op een Zondag dus dan hebben we sowieso een vrije dag. Ik verheug me altijd op haring en poffertjes!

    BeantwoordenVerwijderen