zaterdag 21 januari 2017

Instagram tag

Instagram! Wie kent het mega grote platform op het gebied van foto's en video's ondertussen nog niet? Zelf gebruik ik ook Insta voor mijn blog; Vanilles en vind ik het onwijs leuk om een vette feed te creëren. Ik kan uren weg smelten als ik een gave feed op Instagram voorbij zie komen. ''De instagram tag'' spookt al een tijdje rond op het internet en natuurlijk moet ik als Instagram fanaat deze tag ook plaatsen!

Wat is je allerlaatst geplaatste foto op Instagram?
''Mijn allerlaatst geplaatste foto op Instagram is het album van Bruno Mars, voor de platenspeler! Mijn zusje heeft een echte ouderwetse platenspeler en samen luisterden we afgelopen week naar Bruno!''


Hoeveel foto's post je gemiddeld? 
''Ik probeer één keer per week een foto te posten, of om de week.''

Op welke foto kreeg je de meeste likes? 
''Dat is deze foto van de polairoid camera! Ik ben dol op foto's maken en deze picture moest zeker weten in mijn feed!''


Wat is de allereerste foto die je van jezelf hebt gepost op Instagram?
''Eigenlijk post ik bijna nooit foto's van mezelf. Ik ben heel perfectionistisch en vind een selfie niet altijd bij mijn feed passen. Deze foto is met Dioni van B-Brave, deze foto paste wel goed bij mijn andere foto's.


Welke foto uit je feed is jouw favoriet?
''Er zijn een aantal foto's die er voor mij toch uit springen. De mooiste foto uit mijn feed is deze van het flacon van Marc Jacobs.''


Welk filter gebruik je voor het bewerken van je foto's? 
''Meestal pas ik de helderheid van de foto's aan in Photoshop en plaats ik een filter van VSCO Cam, over de foto's heen. Foto's met een witte ondertoon vind ik super clean en tof ogen.''

Ik ben heel nieuwsgierig naar hoe jij je foto's bewerkt! Je kan mij hier op Instagram vinden.

 Hoe heet jij op Instagram?


                                                                        https://www.instagram.com/vanilles_/

2 opmerkingen: