vrijdag 13 januari 2017

My 18th birthday!

Precies achttien jaar geleden dwarrelden kleine, witte sneeuwvlokjes naar beneden en werden er roze vlaggetjes opgehangen. Er werd beschuit met roze muisjes gegeten en er stond een grote ooieveaar in de tuin. Dertien januari is de dag dat ik mijn verjaardag kan vieren! Vandaag heb ik de leeftijd van achttien jaar bereikt, dat betekent dat ik nu officieel volwassen ben. Het voelt toch een beetje raar, achttien kaarsjes die ik uit mag blazen. Ik mag nu stemmen, verzekeringen betalen, legaal drinken, naar 18+ party's en als ik mijn rijbewijs heb, zelf de auto pakken en een stukje rijden.

Vandaag volg ik eerst een dagje school en komen er familie en vrienden op bezoek! Ik ben ontzettend nieuwsgierig naar mijn verjaardag! Ik kan niet wachten om iedereen weer te zien en om een feestje te bouwen! Ik wil jullie trouwens allemaal bedanken voor alle lieve felicitaties, ik voel me echt helemaal jarig!

5 opmerkingen: